Donnerstag, 3. März 2016

وزیر دانمارکی :مایلم مسجد شهر آرهوس را با خاک یکسان کنم

شبکه تی وی تو دانمارک ویدیوی از امام مسجد شهر آرهوس را نشان داد که وی در بین نمازگزاران گفته: زنانی که به همسران خود خیانت کنند می بایست سنگسار شده و یا بر اساس قوانین شریعه شلاق زده شوند.

به گزارش «محبت نیوز» شبکه تی وی تو دانمارک ویدیوی از «ابو بلال» امام مسجد شهر آرهوس را نشان می دهد که به «منبر» رفته و مشغول موعظه است. وی در بین نمازگزاران روز جمعه در شهر ارهوس دانمارک گفت: “زنانی که به همسران خود خیانت کنند می بایست سنگسار شده و یا بر اساس قوانین شریعه شلاق زده شوند.”
وزیر مهاجرت دانمارک در گفتگو با رسانه محلی گفت : مایلم مسجد شهر آرهوس را با خاک یکسان کنم.
ایران گلوبال به نقل از دنسک پرسیسک خبر داد، سیاستمداران این کشور پیشنهاد خود را برای بستن درهای مسجد شهر آرهوس دانمارک اعلام کردند. حزب مردم دانمارک در بیانه اعلام کرد ما خواستار بسته شدن مسجد مسلمانان شهر آرهوس هستیم سرویس اطلاعات – امنیت (بی آی تی ) دانمارک در گزارش اعلام کرد . شبکه تی وی تو دانمارک ویدیوی از «ابو بلال» امام مسجد شهر آرهوس را نشان می دهد که به «منبر» رفته و مشغول موعظه است. وی در بین نمازگزاران روز جمعه در شهر ارهوس دانمارک گفت: زنانی که به همسران خود خیانت کنند می بایست سنگسار شده و یا بر اساس قوانین شریعه شلاق زده شوند.
به گزارش رسانه در پی گفته های این امام وزیر مهاجرت دانمارک خانم Inge Støjberg اعلام کرد مایلم بزودی مسجد شهر آرهوس دانمارک رأ با خاک یکسان کنم . وی همچنین به امام این مسجد گفت باید هرچه سریعتر چمدان های خود رأ برای اخراج شدن إز دانمارک ببندد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen