Donnerstag, 3. März 2016

کمپ پناهندگان آلمان؛ تهدیدنوکیشان مسیحی از سوی پناهندگان مسلمان

در حالیکه تعصبات کور افراط گرایان مسلمان خاورمیانه را به آتش کشیده است، باز عده ای از پناهندگان مسلمان با همان تعصبات قدم بر خاک اروپا گذاشته اند.
به گزارش «محبت نیوز» ، آلمان در حالی پذیرای هزاران پناهجوی مسلمان شده است که پناهندگان مسیحی در این کشور از شرایط نامطلوب امنیتی رنج می برند. کمپ های پناهندگی آلمان در “قرق” پناهندگان مسلمان افراطی است.
به گفته خبرگزاری (VOP)، پناهندگان مسیحی در کشور اروپایی آلمان نیز از امنیت مناسبی برخوردار نیستند. پناهندگان مسیحی به ویژه نوکیشان مسیحی همواره از سوی پناهندگان مسلمان تهدید می شوند.
یک نوکیش مسیحی ایرانی می گوید تقریبن خواندن کتاب مقدس یا استفاده از سمبل های مسیحی در کمپ های پناهندگی آلمان خطر جانی به همراه دارد. به گفته وی پناهندگان مسلمان با ایجاد جوی رعب انگیز امنیت کمپ های پناهندگی آلمان را به حداقل رسانده اند. این جوان ایرانی خود قربانی یک تهاجم دسته جمعی از سوی ٧٠ پناهنده مسلمان است، تهاجمی که اگر دخالت ٢٠ نیروی پلیس نبود شاید به مرگ وی می انجامید.
مسئولین دولتی آلمان این رخدادها را تأیید می کنند. به گفته این مقامات آلمانی پناهندگان مسیحی در برلین و سایر شهرهای آلمان قربانی این تعصبات کور هستند.

کشیش گوتفرد مارتنس که هم اکنون میزبان جمعی از نوکیشان مسیحی ایرانی در کلیسای خویش است می گوید تقریبن نیمی از اعضای کلیسای ما ساکن کمپ های پناهندگی هستند. به اعتقاد کشیش مارتنس این افراد از وضعیت امنیتی خوبی برخوردار نیستند و مسئولین باید چاره اندیشی کنند.
در حالیکه تعصبات کور افراط گرایان مسلمان خاورمیانه را به آتش کشیده است، باز عده ای از پناهندگان مسلمان با همان تعصبات قدم بر خاک اروپا گذاشته اند. رفتارهای زشت و زننده این پناهندگان، نگاه مردم کشورهای اروپایی به سایر پناهندگان مسلمان را نیز تغییر داده است. هم اکنون بسیاری از کشورهای اروپای مخالف پذیرش پناهجویان عمدتن مسلمان هستند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen