Dienstag, 29. März 2016

ادعای مغرضانه مشاور فرهنگی سپاه در مورد مسیحیت

به گفته مشاور فرهنگی سپاه نتیجه جنگ بین پروتستان‌ و کاتولیک در قرون گذشته باعث شده مردم به کلی مسیحیت را کنار بگذارند و سکولاریزم در غرب تعمیق شود.

به گزارش «محبت نیوز» حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در همایش تجلیل از بسیجیان سایبری تهران که در پادگان سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ برگزار شد، در سخنانی ضمن تهدید خواندن فضای سایبری و شبکه‌های اجتماعی، در خصوص مسائل تاریخی و دینی هم اظهار فضل کرده و گفته در نتیجه جنگ بین پروتستان‌ و کاتولیک در قرون گذشته باعث شده مردم به کلی مسیحیت را کنار بگذارند و سکولاریزم در غرب تعمیق شود.
 مقدم‌فر، مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه گفته رویکرد جدیدی که در سپاه تهران همزمان با شکل جدید تهدیدات و حملات دشمن شکل گرفته توجه به فضای سایبری و شبکه‌های اجتماعی است.
خبرگزاری مهر به نقل از این مقام امنیتی نوشته «دشمنان نباید خیلی امیدوار باشند که در تهران حرکت‌های کذایی انجام داده و با فریب مردم به اهداف خود برسند، ما باید این امید را از دشمنان بگیریم.»
او در بخش دیگری از سخنانش به شبکه‌های اجتماعی نیز پرداخته و با هشدار نسبت به فعالیت‌های صورت گرفته در آن گفته: «در کشور ما حدود ۲۲ میلیون نفر عضو شبکه اجتماعی تلگرام هستند و روزانه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون پیام توسط آنها رد و بدل می‌شود. دشمن گمان می‌کند می‌تواند با بهره‌گیری از این ابزار، به اهداف خود نزدیک شود.»
او مدعی شده همانطور که جنگ پروتستان‌ و کاتولیک مردم را از مسیحیت دور کرده حالا دشمنان با توطئه به دنبال راه انداختن جنگ شیعه و سنی وحذف تمامیت اسلام خواهد شد و جایگزین کردن سکولاریزم هستند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen