Montag, 11. Dezember 2017

حمله به یک آرایشگاه زنانه در شیراز با تهدید اسید پاشی/ در خواست اعدام برای اسیدپاش روستای همت آباد بم

خبرگزاری هرانا – مردی که صبح دیروز با لباس زنانه به یک آرایشگاه در خیابان نصیرزاده شیراز با تهدید به اسیدپاشی حمله کرده بود، دستگیر شد. درخبری دیگر صبح امروز اخرین جلسه دادگاه اسیدپاشی روستای همت آباد بم در دادگاه کیفری یک مستقر در شهرستان بم با حضور هیات قضایی، نماینده دادستان و وکلای طرفین پرونده برگزار شد. قربانیان حادثه برای فرد اسیدپاش تقاضای اعدام کردند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خبرجنوب، به دنبال تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ مبنی بر ورود فردی به آرایشگاه زنانه، پلیس کلانتری گل سرخ شیراز طی عملیاتی و واکنش سریع وارد عمل شده و متهم را دستگیر کرد.
گفتنی است، این مرد ۴۰ ساله، مجرد و دارای سابقه کیفری بود که با تهدید به اسیدپاشی و ایجاد مزاحمت به آرایشگاه وارد زنانه شد.

آخرین جلسه دادگاه اسیدپاشی همت آباد بم/ درخواست اعدام اسیدپاش از سوی شاکیان

به گزارش کرمان نو، صبح امروز اخرین جلسه دادگاه اسیدپاشی روستای همت آباد بم در دادگاه کیفری یک مستقر در شهرستان بم با حضور هیات قضایی، نماینده دادستان و وکلای طرفین پرونده برگزار شد.
در این جلسه پس از اخذ اظهارات اولیای دم و قیم شاکیان و اظهارات متهمان آخرین دفاع آنان اخذ و مقرر گردید ظرف مهلت یک هفته دادگاه اتخاذ تصمیم نماید.
شایان ذکر است در اوایل سال ۹۰ مردم روستای همت آباد بم با صدای فریاد زنی که می‌گفت “سوختم” بیدار شدند. قربانیان این حادثه سمیه مهری و دو فرزندش رعنا و نازنین بودند که سمیه در سال ۹۴ تسلیم آن همه درد و رنج شد و بدلیل جراحات بسیار فوت کرد.
قابل ذکر است قربانیان این حادثه زیرنظر موسسه نیکوکاری مهرآفرین پناه عصر به مدیریت فاطمه دانشور بوده که نمایندگی این موسسه در کرمان برعهده خانم نیره ولندیاری است. (موسسه مهرآفرین از بچه های بی سرپرست، بدسرپرست و زنان بی سرپرست حمایت می کند.)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen