Freitag, 18. Mai 2018

مکارم شیرازی: ایران به برکت “محافل قرآنی” از خطرات در امان است!

مکارم با بیان اینکه ایران به برکت محافل قرآنی از خطرات در امان است گفته گردهمایی‌های بزرگ قرآنی جواب دندان‌شکنی به دشمنان اهل‌بیت است.
به گزارش «محبت نیوز» “ناصر مکارم شیرازی” به مناسبت اولین روز ماه رمضان در سخنانی با بیان اینکه سلامت انسان، امنیت کشور، برگزاری محافل قرآنی بزرگ و درک کردن ماه رمضان نعمت‌های بزرگی است، گفته «به هر میزانی که شکرگزار این نعمت‌ها باشیم، بازهم کم است.»
او در شرایطی ادعای امنیت در کشور را می‎کند که شب قبل از آن اعتراضات مردم کازرون به شدت از سوی نیروی انتظامی سرکوب شد و تعدادی از هموطنان کشته و زخمی و ده‎ها نفر دیگر بازداشت شدند.
مکارم با بیان اینکه ایران به برکت محافل قرآنی از خطرات در امان است گفته گردهمایی‌های بزرگ قرآنی جواب دندان‌شکنی به دشمنان اهل‌بیت است.
در هفته‎های اخیر مراجع تقلید، روحانیون و ائمه جمعه تلاش زیادی می‎کنند تا انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را به آسمان‎ها متصل کنند و در سخنرانی‎های خود در گوش عوام‎الناس مدام می‎خوانند که ولایت فقیه و علی خامنه‏‌ای و مجموعه نظام آسمانی است و خداوند پشتیبان است.
راحت‎ترین و کم دردسرتر راه برای نشست روی صندلی قدرت و ماندرگاری آن سوءاستفاده از جهل توده‎هاست.
“احمد خاتمی” امام جمعه موقت تهران روز ۲۱ اردیبهشت در خطبه‎های نماز گفت «آمریکا از ابتدای انقلاب به‌دنبال براندازی نظام اسلامی بوده و دشمنان می‌خواهند مردم را ناامید کنند ولی به‌یاری خداوند آینده این کشور روشن است و به‌فضل خدا از این گردنه‌ها عبور کرده و دایره مقاومت را خواهیم گشود.»
هر چه خطر سقوط و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بیشتر می‎شود و نارضایتی‎ها و اعتراض‌ها افزایش پیدا می‎کند نظام به جای اینکه به خواسته‎های شهروندان توجه کند آن‎ها را بیشتر دچار یاس و ناامیدی می‎کند و حواله به آسمان‎ها می‎دهد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen