Samstag, 28. Mai 2016

علی خامنه‌ای روز پنج‌شنبه (۶ خرداد-۲۶ می) در دیدار با اعضای مجلس جدید "خبرگان رهبری" جمهوری اسلامی، مدعی فساد اخلاقی و اقتصادی در غرب شد

علی خامنه‌ای روز پنج‌شنبه (۶ خرداد-۲۶ می) در دیدار با اعضای مجلس جدید "خبرگان رهبری" جمهوری اسلامی، مدعی فساد اخلاقی و اقتصادی در غرب شد و پیش‌بینی کرد که در آینده‌ی نامعلوم، بحث به «ازدواج محارم» خواهد رسید.
رهبر جمهوری اسلامی گفت: «در کشورها همجنس‌بازی را قانونی می‌کنند، نه فقط قانونی می‌کنند بلکه کسانی که معترض به این باشند را به شدت هُو می‌کنند؛ دیگر از این فساد بالاتر! یک عدّه‌ای خیال می‌کردند در غرب که آزادی زن‌ و مرد و ارتباط زن‌ و مرد هست، هوس‌ها و انگیزه‌ها کمتر است؛ اینجایی که محدودیت هست، الاِنسانُ حَریصٌ عَلی ما مُنِع! حالا معلوم شد که نخیر بِعکس است؛ آنجا که آزادی هست، آنجا که هیچ‌گونه حد و مرزی برای ارتباط زن‌ و مرد وجود ندارد، روزبه‌روز شهوات جنسی در آنها قوی‌تر، فعال‌تر، خشونت‌آمیزتر، مهاجم‌تر دارد بُروز و ظهور پیدا می‌کند. و در این حد هم متوقّف نخواهد ماند؛ در آینده‌ای که ما نمی‌دانیم کِی خواهد بود، بحث به ازدواج محارم خواهد رسید!»
او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توافق هسته‌ای حکومت ایران و قدرت‌های غربی اظهار داشت: «این‌که آن‌ها پای کاغذ امضا کردند که ما صنعت هسته‌ای داشته باشیم بعد از آن به دست آمد که ما اقتدار خودمان را نشان دادیم و ما توانستیم کاری را انجام بدهیم که آنها تصوّر نمیکردند بتوانیم انجام بدهیم؛ یعنی تولیدِ غنی‌سازیِ بیست درصد. خود آنها هم می‌دانند، اصحاب فنّ این کار هم می‌دانند که مشکل کارِ غنی‌سازی‌ تا ۹۹ درصد، عبارت است از مسیر تا ۲۰ درصد؛ اگر یک کشوری توانست خودش را تا ۲۰ درصد پیش ببرد، از آنجا تا ۹۰ درصد و ۹۹ درصد کار آسانی است، راه زیادی نیست؛ این مسیر را جمهوری اسلامی پیش رفت... که دشمن آن حدّاقل را قبول کرد که ما صنعت هسته‌ای داشته باشیم.»

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen