Sonntag, 29. Mai 2016

آخوند شیعه:ما با افتخار اعلام میکنیم اسلام با شمشیر گسترش پیدا کرده است

روحانی شیعه عراقی میگوید:ما با افتخار اعلام میکنیم اسلام با شمشیر گسترش پیدا کرده است،چون این فرمان الله است و تسلیم فرمان الله میباشیم.
در ویدویی که توسط شبکه تلوزیونی MEMRI منتشر شده است، روحانی شیعه عراق صباح شبر در یک سخنرانی در ارتباط با جهاد اعتراف کرده است: که بسیاری از کشورهایی که اکنون به عنوان بلاد اسلامی شناخته میشوند با زور شمشیر فتح شده اند،کم سر زمینی وجود دارد که از  راه دیگری فتح شده باشد!
همچنین او بیان میکند که مردم مدینه داوطلبانه مسلمان شده اند،چون پیش از هجرت محمد به مدینه اسلام در منطقه منتشر شده بود و فتح مدینه با زور شمشیر نبوده است،اما مکه  با زور فتح شد،همچنین عراق،ایران،ترکیه،مصرو سوریه و کشورهای شمال آفریقا با زور و شمشیر فتح شد، اکثر کشورهای اسلامی با زور شمشیر،جهاد  و کشتار فتح شده است.
برخی ادعا میکنند که اسلام بدون  زور و شمشیر گسترش نیافته است،بله درست است اسلام با شمشیر رشد کرده  است!
اما چرا؟چون اسلام دین بر حق الله است و باید با زور و شمشیر گسترش پیدا کند! اگر شما نمیتوانید با مردم صحبت کنید تا به اسلام رو آورند،آنها باید با زور شمشیر مسلمان شوند!”این چیزی است که الله فرمان داده”او در ادامه میگوید احتیاج نیست با چاپلوسی بخواهیم یهودیان و مسیحیان را دلجویی کنیم  و به آنها بگوییم که “اسلام با شمشیر و زور گسترش نیافته است و ما راهی غیر از این نداشتیم” باید به آنها بگوییم  این دین حق است و فرمان الله و ما گوش به فرمان الله هستیم، چون آنها در قلمرو سرزمین های اسلامی هستند و اگر اهل کتاب  هستند سه گزینه در پیش دارند ۱:مسلمان شوند،۲:جزیه(مالیات) بپردازند،۳: کشته شوند، اگر اهل کتاب نیستند آنها حتی شانس پرداخت جزیه هم ندارند،یا مسلمان شوند یا کشته شوند!
او میگوید هیچ اشکالی ندارد ما با افتخار اعلام میکنیم اسلام با شمشیر گسترش پیدا کرده است،چون این فرمان الله است و تسلیم فرمان الله میباشیم.
او در ادامه متذکر میشود یهودیان و مسیحیانی که در سرزمینهای اسلامی ساکن هستند و زندگی میکنند باید جزیه پرداخت کنند،آنها یا سالیانه باید پرداخت کنند یا مثلا حاکم  شرع به آنها حکم کند که چگونه پرداخت کنند،آنها نمیتوانند در سرزمینهای مسلمانان آزاد زندگی کنند!
بااینحال بسیاری  هستند  رفتار سردمداران حکومت جمهوری اسلامی و یا گروه های تروریستی  که در خاورمیانه دست به جنایت میزنند را مغایر با آموزه های دین اسلام میدانند و اسلام را دین رحمانیت و دوستی معرفی میکنند،اولین مطلبی که در مورد معنی اسلام باید به آن توجه داشته باشیم این معنی اسلام است  یعنی و اختیار خود را تسلیم امر و نهی الله می‌کند،خب مسلمان واقعی با توجه به وصایای محمد باید از قرآن اطاعت کند و همچنین طبق معنی اسلام باید خود را تسلیم امر و نهی الله کند.
برای باورمندان به اسلام که تابحال قرآن نخوانده اند و یا معنی آن را به دلیل نگارش آن به زبانی غیر از زبان مادری خود  در نیافته اند،شاید غیر قابل باور  باشد که باید تسلیم چنین وصایای  وحشتناکی باشند و از اوامر الله اطاعت کنند و یا اینکه پیامبرشان آن کارها را انجام داده باشد. همینطور برای غیر مسلمانان نیز عجیب خواهد بود که چگونه ممکن است دومین دین بزرگ جهان چنین کار وحشیانه ای را تایید کرده باشد و حتی پا را فرا تر گذاشته و دستور سر بریدن به مسلمانان داده باشد، زیرا بیشتر مردم از یک دین انتظار دارند که انسانیت را تشویق کند نه سر بریدن را.
قرآن در سوره محمد آیه چهار گفته است 
چون با کافران روبرو شديد، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکنديد، اسيرشان کنيد و سخت ببنديد. آنگاه يا به منت آزاد کنيد یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم الله . و اگر الله  ميخواست از آنان انتقام ميگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه الله  کشته شده اند اعمالشان را باطل نميکند.
قرآن ریسمان الله  مسلمانان را به جنگ و سر بریدن چه کسانی دعوت میکند؟ بنابر باور بیشتر علمای اسلام، سوره توبه آخرین دستور العمل رفتار مسلمانان با نامسلمانان را داده است، به آیه ۲۹ این سوره دقت کنید.
با کسانی از اهل کتاب که به خدا و روز قیامت ایمان نمی آورند و چیزهایی را که خدا و پیامبرش حرام کرده است بر خود حرام نمیکنند و دین حق را نمیپذیرندجنگ کنید، تا آنگاه که به دست خود در عین مذلت جزیه بدهند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen