Montag, 16. Mai 2016

مکارم شیرازی خواستار پیگیرد فائزه هاشمی شد

مکارم شیرازی خواستار پیگیرد فائزه هاشمی شد

خبرگزاری هرانا ـ مکارم شیرازی یکی از مراجع تقلید، ملاقات فائزه رفسنجانی با فریبا کمال آبادی از اعضای هیئت مدیره جامعه بهایی را دستمایه تبلیغ بر علیه این اقلیت مذهبی کرد و تهدید کرد که این به زعم ایشان “جرم” بلحاظ شرعی قابل تعقیب است. همزمان صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه گفت “اگر این هنجارشکنی به حد عناوین مجرمانه برسد برخورد قاطع خواهیم کرد”.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید در ابتدای درس خارجه فقه خود در مسجد اعظم قم، نسبت به کار که در این ایام واقع شده اعتراض شدید کرد و گفت: “شنیدیم دختر یکی از شخصیت های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفته و در مجلسی زیر عکس یکی از سران این فرقه ضاله از او عملا تشکر کرده است”.
آیت الله مکارم شیرازی افزود: “بنده به سهم خود اینگونه کارها را شدیدا محکوم می کنم و معتقدم این جرم از نظر شرعی قابل تعقیب است، زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم محسوب می شود و می توان مجرم را تعقیب کرد”.
همزمان صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه ایران، این دیدار را “هنجارشکنی” خوانده و هشدار داده است که “اگر این هنجارشکنی به حد عناوین مجرمانه برسد برخورد قاطع خواهیم کرد”.
آقای لاریجانی گفته است که قوه قضاییه بدون در نظر گرفتن آن که “چه کسی، چه نسبتی با چه کسی دارد” کار خود را انجام می‌دهد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen