Donnerstag, 21. Juli 2016

اولین شهید کلیسا پس از روی کار آمدن جمهوری اسلامی

اولین  شهید کلیسای ایران پس از روی کار آمدن جمهوری اسلامی ،  تنها پس از ۸ روز از[انقلاب اسلامی] در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۵۷ در شهر شیراز با ضربات چاقو به قتل رسید.
شهید ارسطو سیاح
شهید ارسطو سیاح
حکومت جمهوری اسلامی در بدو تاسیس خود از همان  روز های آغازین  دست به جنایت های متعددی زد و تاکنون که وارد سی و هشتمین سال  عمر این حکومت ضد بشری شده ایم  این جنایات همچنان ادامه دارد ،و همه روزه در اخبار و گزارشات فعالین حقوق بشری شاهد این جنایات هستیم ، اعدامها ،هتک حرمت ها ،بازداشت های خود سرانه ،نقض حقوق شهروندی اقلیت های قومی و مذهبی و هزاران جنایت دیگری که از این حکومت ضد بشری به انجام میرسد.
حمله به کشیشان فارسی‌زبان و نوکیشان مسیحی از اولین روزهای  انقلاب اسلامی  بوجود آمد و اولین خونی که ریخته شد، خون ارسطو سیاح، کشیش کلیسای انگلیکن بود که توسط عده‌ای ناشناس با ضربات چاقو به قتل رسید ، پس از آن اموال کلیسای انگلیکن توسط جمهوری اسلامی توقیف شد!
میتوان گفت وی اولین  شهید کلیسای ایران پس از روی کار آمدن جمهوری اسلامی ، میباشد  کشیش ارسطو سیاح  تنها پس از ۸ روز از[انقلاب اسلامی] در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۵۷ در شهر شیراز با ضربات چاقو وی را به قتل رساندند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen