Sonntag, 25. März 2018

عضو مجلس خبرگان: ما شهید ندادیم تا عده‌ای امروز بیایند و در شهرمان برقصند!

رحیم توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خواستار جلوگیری از برگزاری کنسرت موسیقی در شهرهای این استان شد.
به گزارش «محبت نیوز» رحیم توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خواستار جلوگیری از برگزاری کنسرت موسیقی در شهرهای این استان شده و همزمان غلامعلی حداد عادل، از چهره‌های نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی گفته است که آیت‌الله خامنه‌ای «موسیقی فاخر را تایید می‌کند».
به نقل از رادیو فردا، به نوشته برخی از وبسایت‌های خبری، از جمله «انتخاب» و «عصر ایران»، رحیم توکل نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان گفته است که اگر در شهرهای این استان، از جمله بابل «کنسرتی برگزار شود تبعاتش بر عهده خود مسئولان است». او همچنین با تأکید بر اینکه مشکل مردم کنسرت نیست و «سفره مردم خالی ست» گفته است: «ما شهید ندادیم تا عده‌ای امروز بیایند و در شهرمان برقصند».
در سال‌های اخیر مخالفت شماری از روحانیان نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی با برگزاری کنسرت‌های موسیقی منجر به لغو ده‌ها برنامه موسیقی در شهرهای مختلف ایران شده است.
لغو کنسرت‌های موسیقی ابتدا از استان خراسان رضوی آغاز شد. احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد که ابتدا تأکید داشت مشهد شهری مذهبی ست و نباید در آن کنسرت موسیقی برگزار شود، بعدتر گفت که اساسا با برگزاری کنسرت در سراسر کشور مخالف است.
روند برهم خوردن کنسرت‌های موسیقی رفته‌رفته در برخی دیگر از استان‌های ایران نیز تکرار شد و امامان جمعه شماری از شهر‌ها خواستار لغو برگزاری برنامه‌های موسیقی در شهر‌های خود شدند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen