Donnerstag, 22. März 2018

علی خامنه ای: در ایران آزادی بیان است/آدم‌های پاکدست در مجموعه مدیریت هستند!

رهبر جمهوری اسلامی، در سخنرانی سال نوی خود در مشهد گفته است که در ایران “آزادی بیان” وجود دارد و مردم در ابراز نظرات مختلف آزادند.
به گزارش «محبت نیوز» آیت الله علی خامنه ای گفته است که آزادی “برخلاف قانون ، دین و شریعت” در ایران وجود ندارد. او چارچوب آزادی را قانون اساسی این کشور دانسته است.
رهبر ایران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع “عدالت” در ایران اشاره کرد و گفته در این باره کارهای زیادی در ایران انجام شده “اما با عدالتی که به دنبال آن هستیم فاصله دارد.”
رهبر ایران با اشاره به چهل سالگی انقلاب ایران در سال جدید خورشیدی مدعی شد: “در این مدت انقلاب در زمینه ارزش‌ها، امتحان خوبی پس داده است یعنی ملت ایران توانسته اصول بنیادین و شعارهای اصلی را به همان استحکام اول تا امروز حفظ کند.”
او همچنین گفته: “استقلال، آزادی، مردم‌سالاری، خودباوری ملی، عدالت و برتر از همه اینها پیاده شدن دین و احکام شریعت در کشور، اصولی هستند که استحکام و طراوت آنها حفظ شده است.
خامنه‌ای به “عدم مبارزه جدی با فساد” به عنوان یکی از مشکلات ایران اشاره کرد ولی درعین حال رواج گسترده فساد در ایران را رد کرد.
او گفت: “این که همه جا را فساد گرفته، اینطور نیست. آدم‌های پاکدست در مجموعه مدیریت هستند.” رهبر ایران افراد “فاسد” را اقلیت خوانده است.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen