Freitag, 24. Juni 2016

سعید عابدینی:حمله به کلوب شبانه در اورلاندو نظر من در محدود کردن مهاجرت مسلمانان به آمریکا را اثبات کرد

کشیش سعید عابدینی،که به خاطر ایمان مسیحی خود در ایران زندانی بوده معتقد است که حمله تروریستی یکشنبه شب به کلاب شبانه همجنسگرایان در اورلاندو که منجر به قتل عام  دهها نفر شد،هشدارهای وی به ایالات متحده در زمینه محدودیت مهاجرت مسلمانان به آمریکا را اثبات کرد.
سعید عابدینی میگوید در مصاحبه اخیر خود با بی بی سی از اظهارات دونالد ترامپ در محدودیت برای ورود پناهندگان مسلمان، به خصوص آن یکصد هزار پناهنده مسلمانی که  که اوباما می خواهد سال آینده به آمریکا بیاوردو همچنین اظهارات  تد کروز برای فعالیت گشت های فعال پلیس در مناطق مسلمان نشین از وی پرسش شده بود و نظر وی را از این اظهارات جویا شده بودند.
من در پاسخ به خبرنگار بی بی سی گفتم بله من به شدت با نظرات آقای ترامپ و تد کروز موافقم و ما باید برای جلوگیری از حملات تروریستی در خاک آمریکا تلاش کنیم.
همچنین او در این مصاحبه گفته است که تصور کنیم اگر یک درصد از این مسلمانان وارد شده به خاک آمریکا از اعضای گروه تروریستی داعش باشند،در واقع  فرصت انجام اقدامات تروریستی را به آنها داده شده است.
سعید عابدینی کشیش آمریکایی ایرانی تبار است که برای ایمان مسیحی خود سه سال و نیم در زندانهای جمهوری اسلامی محبوس  بوده است،او میگوید پس از مصاحبه اش با بی بی سی فارسی تعدادی از مسلمانان ایرانی به خاطر مصاحبه و اظهاراتش در بی بی سی فارسی به وی حمله کرده اند و اصرار بر این داشته اند که اسلام دین صلح و دوستی است!
سعید عابدینی گفت:با اینحال چند ساعت پس از اظهارات وی در رابطه با محدود کردن ورود مسلمانان به خاک آمریکا حمله تروریستی به کلاب  شبانه در اورلاندو به وقوع میپیوندد که اثبات میکند در رابطه با این اعلام محدودیت حق با او بوده است.
همچنین وی در ادامه میگوید امریکا باید راهی برای جلوگیری از حملات تروریستی در آینده پیدا کند ، به جای آنکه به آنان پاسخ دهد.
در گذشته نیز سعید عابدینی گفته بود اگر ما مسلمانان را به عشق و محبت عیسی مسیح نرسانیم  ،آنها با عشق الله به ما میرسند و آن جهاد است!
سعید عابدینی میگوید “این دروغ محض است  که اسلام دین صلح و دوستی است،بلکه در قرآن به آنها تعلیم میدهد که با کافران(غیر مسلمانان) جنگ کنند و آنها را به قتل برسانند(جهاد) او به سوره بقره آیه  ۱۹۰ تا ۱۹۳ اشاره میکند،که این ترغیب به کشتار یهودیان و مسیحیان را نیز شامل میشود.”
حمله مسلحانه به یک کلوپ شبانه همجنس‌گرایان در شهر اورلاندو فلوریدا ۵۰  کشته برجای گذاشت.
به نقل از خبرگزاری ها،‌ در این حادثه تروریستی حمله به یک کلوب شبانه در اورلاندو  ۵۰ کشته و ۵۳ نفر زخمی بر جای گذاشت،پلیس فلوریدا عامل این تیراندازی را “عمر متین” اعلام کرد. او یک شهروند آمریکایی با پدر و مادر افغانستانی است،این حادثه مرگبار ترین حمله تیراندازی در ایالات متحده به شمار میرود.
با اینحال  اف بی آی تایید کرده است که از سال ۲۰۱۳ با توجه به اظهارات افراط‌گرایانه‌ی ‌عمر متین در برابر همکارانش ، نسبت به او و ارتباط به احتمال تروریستی‌اش حساس شده و دو بار نیز او را بازجویی کرده است، اما چون نتیجه‌ای به بار نیاورده تحقیق در باره او به حال تعلیق درمی‌آید.
پلیس در حال حاضر تمرکز خود را بر ردیابی ارتباط احتمالی متین با گروه “دولت اسلامی” (داعش) گذاشته است. پیش از این رسانه‌ها از تلفن متین به پلیس قبل از انجام ترور خبر داده بودند که در آن تلفن‌کننده خود را حامی داعش معرفی می‌کند.
همچنین بخشی از مواضع و ویدئوهایی که پدر متین در فیسبوکش منتشر کرده حاوی نشانه‌هایی از نزدیکی به طالبان توصیف شده‌اند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen