Freitag, 24. Juni 2016

واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا و تاکید خمینی بر جنگ وخونریزی در اسلام

چون با کافران روبرو شديد، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکنديد، اسيرشان کنيد و سخت ببنديد. آنگاه يا به منت آزاد کنيد یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم الله . و اگر الله  ميخواست از آنان انتقام ميگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه الله  کشته شده اند اعمالشان را باطل نميکند.
خمینی هم با اشاره بر آیات قرآن تاکید بر دعوت الله به مقاتله میکند و کسی که فتنه را با جنگ رفع نکند مخالف قرآن است.  
این مقاله توسط گروه خبرگزاری صدای مسیحیان ایران (Vocir) در رابطه با اینکه بسیاری  هستند  رفتار سردمداران حکومت جمهوری اسلامی و یا گروه های تروریستی  که در خاورمیانه دست به جنایت میزنند را مغایر با آموزه های دین اسلام میدانند و اسلام را دین رحمانیت و دوستی معرفی میکنند تهیه ،تنظیم و جمع آوری  شده است،  ما با استناد بر قرآن و منابع تاریخی که به نگارش مسلمانان میباشد نکته اصلی که همه حکومت های اسلامی و گروه های تروریستی از آموزه های اسلام و کتاب مذهبی خود پیروی میکنند و چیزی به جز آن را اجرا نمیکنند یادآوری کردیم.
در سوره آل عمران آیه ۱۰۳ آمده است،بر ریسمان الله چنگ زنید و پراکنده نشوید،بررسی این آیه با تکیه بر معناشناسی واژه حبل الله، محور اصلی این آیه میباشد ؛  برای درک  این واژه و تحقق کامل آن به عنوان رکن کلیدی در آیه خیلی از جنایات اسلام   و دلیل تنفر مسلمین از غیر مسلمین روشن خواهد شد.
این معنا با توجه به این نکته که آیه گفته شده است : «و لاتفرقوا» بیشتر روشن می شود؛ یعنی هدف از اعتصام به حبل الله عدم تفرقه مسلمین است و حال آنکه  با عدم پیروی از کتاب  قرآن چنین چیزی محقق نخواهد شد.
در بسیاری از کتب شیعه  گفته شده است،حبل الله همان قرآن و عترت و  خاندان محمد پیام آور مسلمانان میباشد و طبق یک حدیث منسوب به محمد تحت عنوان حدیث ثقلین که گفته است :من در میان شما دو امانت نفیس و گرانبها می‌گذارم یکی  قرآن و دیگری عترت و اهل بیت خودم. مادام که شما به این دو پایبند باشید  هرگز گمراه نخواهید شد و این دو یادگار من هیچ‌گاه از هم جدا نمی‌شوند!
حالا با این حدیث شیعه و آیات قرآن میخواهیم ببینیم حبل الله چیست که محمد  تاکید داشته به آن  پایبند باشید  هرگز گمراه نخواهید شد.
اولین مطلبی که در مورد معنی اسلام باید به آن توجه داشته باشیم این معنی اسلام است که یعنی و اختیار خود را تسلیم امر و نهی الله می‌کند،خب مسلمان واقعی با توجه به وصایای محمد باید از قرآن اطاعت کند و همچنین طبق معنی اسلام باید خود را تسلیم امر و نهی الله کند.
برای باورمندان به اسلام که تابحال قرآن نخوانده اند و یا معنی آن را به دلیل نگارش آن به زبانی غیر از زبان مادری خود  در نیافته اند،شاید غیر قابل باور  باشد که باید تسلیم چنین وصایای  وحشتناکی باشند و از اوامر الله اطاعت کنند و یا اینکه پیامبرشان آن کارها را انجام داده باشد. همینطور برای غیر مسلمانان نیز عجیب خواهد بود که چگونه ممکن است دومین دین بزرگ جهان چنین کار وحشیانه ای را تایید کرده باشد و حتی پا را فرا تر گذاشته و دستور سر بریدن به مسلمانان داده باشد، زیرا بیشتر مردم از یک دین انتظار دارند که انسانیت را تشویق کند نه سر بریدن را.
یکی از حبلها  (ریسمانها) که محمد به آن در حدیث ثقلین تاکید داشته است کتاب الله یا قرآن بوده است،که برای اینکه مسلمانان گمراه نشوند باید به آن پایبند باشند که یادگار محمد هست.
خب ببینیم  اولین یادگار محمد و یکی از ریسمانهای الله در مورد سر بریدن انسانها چه  میگوید.
قرآن در سوره محمد آیه چهار گفته است 
چون با کافران روبرو شديد، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکنديد، اسيرشان کنيد و سخت ببنديد. آنگاه يا به منت آزاد کنيد یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم الله . و اگر الله  ميخواست از آنان انتقام ميگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه الله  کشته شده اند اعمالشان را باطل نميکند.
قرآن ریسمان الله  مسلمانان را به جنگ و سر بریدن چه کسانی دعوت میکند؟ بنابر باور بیشتر علمای اسلام، سوره توبه آخرین دستور العمل رفتار مسلمانان با نامسلمانان را داده است، به آیه ۲۹ این سوره دقت کنید.
با کسانی از اهل کتاب که به خدا و روز قیامت ایمان نمی آورند و چیزهایی را که خدا و پیامبرش حرام کرده است بر خود حرام نمیکنند و دین حق را نمیپذیرندجنگ کنید، تا آنگاه که به دست خود در عین مذلت جزیه بدهند.
.
آیت الله  وحید خراسانی   در شرح کافر در توضیح المسائل خود در مساله ۱۰۷ گفته  کافر کسی است که كه منكر خدا یا رسالت محمد یا معاد است، یا شاكّ در خدا و رسول است، یا براى خدا شریك قرار مى دهد یا در و حدانیت خدا شكّ دارد و همچنین  خوارج ـ یعنى كسانى كه بر امام معصوم خروج كنند ـ و غُلات ـ یعنى آنهایى كه قائل به خدایى یكى از ائمه مى باشند یا بگویند خدا در او حلول كرده است ـ و نواصب ـ یعنى كسانى كه دشمن یكى از ائمه  یا  فاطمه زهراء  باشند ـ و كسى كه یكى از ضروریات دین را ـ مثل نماز و روزه ـ با علم به این كه ضرورى دین است منكر شود.
طبق آیه چهارم در سوره محمد و سوره توبه آیه ۲۹ و فتوای وحید خراسانی این افراد باید گردنشان زده شود یا به سختی اسیر شوند!
یکی دیگر از موارد ذکر شده در حدیث ثقلین که به عنوان یادگار و  امانت نفیس و گرانبها از سمت محمد برای مسلمانان به جا مانده است و به گونه ای حبل الله (ریسمان الله) ذکر شده  اهل بیت محمد هستند،در اسلام شیعه اهل بیت مرکز اسلام و مفسر قرآن و سنت هستند. شیعیان باور دارند که آنها جانشین پیامبر هستند و شامل محمد، فاطمه، علی، حسن، حسین به طور کلی معروف به اصحاب کسا یا رداپوش و سایر امامان می‌شود،اصحاب کسا یاآل کسا ، عنوانی است که شیعیان برای این پنج نفر به کار میبرند  و از آنان به آل عبا و پنج تن نیز تعبیر می‌شود.
در این قسمت نیز  با استناد به ثقلین میخواهیم ببینیم خاندان محمد که وی  تاکید داشته به آن  پایبند باشید  هرگز گمراه نخواهید شد چه جنایاتی را مرتکب شده اند!
جنایات علی یکی از مهمترین اصحاب کسا 
۱:قبيله يهودی « بنی قريظه» با پيامبر اسلام قراداد دوستی و همکاری امضا کردند که بر اساس آن قرارداد اگر دشمنانی از خارج به مدينه هجوم آوردند، اين قبيله موظف بود دوش به دوش لشکر مسلمانان با آنها بجنگد. محمد پس از چندی با قبيله بنی نضيرکه جزو قبايل مدينه است به جنگ می پردازد و از قبيله بنی قريظه کمک می خواهد. اين قبيله سر باز می زند و خود را در صورتی مسئول و ملزم به اجرای قراداد همکاری می داند که دشمنان خارجی به مدينه حمله ور شوند. محمد خشمگين می شود و به امام علی دستور می دهد که در راس لشکری به آنجا رفته و آنها را حسابی گوشمالی دهد. امام علی نيز پس از فتح قبيله « بنی قريظه » به همراه ساير لشکران اسلام بيش از ۷۰۰ نفر تا ۹۰۰  نفر از مردان قبيله را در مقابل گودالهای که از پيش کنده شده بود سر می زنند. ( تاريخ طبری، جلد ۳ ، ص ۱۰۸۸ )،روح الله خمینی هم در یکی از  سخنرانیهای به مناسبت سالگرد تولد محمد پیامبر اسلام   در سال ۶۱  خود به این جنایت علی اشاره و آنرا تایید میکند و ضمن تمجید آن مخالفان را تهدید به ترور میکند با الهام از رفتار تروریستی و خشونت بار علی امام اول شیعیان(خلیفه چهارم سنی ها ) که در یک روز ۷۰۰ نفر انسان بیگناه را ترور کرد ،دقیقا کاری که داعش امروزه انجام میدهد جمهوری اسلامی نیز در تابستان ۱۳۶۷   چنین کرد  ،و کماکان قتل مخالفین را ادامه میدهد.
علی جنایات بسیاری هم علیه ایرانیان روا داشته است،که به گوشه ای کوچک از این جنایات در کتاب فارسنامه ابن بلخی، ص ۱۳۶  اشاره  میکنیم در دوران حکومت  علی، مردم استخر چندين بار قيام کردند. علی در يکی از آن قیام ها «عبدالله بن عباس» را در راس لشکری به آنجا گسيل داشت و آنجا را به خاک و خون کشید.  در مورد ديگر که مردم استخر شوروش کردند، علی « زياد بن ابيه » که از خونخواری و آدمکشی به انوشيروان دوم لقب گرفته بود به آنجا گسيل داشت تا به سرکوبی اين قيام بپردازند. در مورد جنايات و کشتار مردم استخر توسط زياد بن ابيه کتابها و روايت زيادی نوشته و نقل شده است(این واقعه در کتاب  مروج الذهب، جلد دوم ص29 اشاره شده است ).
شهر استخر یا اصطخر تا پایان پادشاهی ساسانیان از آبادترین و با شکوه‌ترین شهرهای ایران باستان بود، اما توسط اسکندر ویران گشت و بعد از آن توسط اعراب تسخیر گردید و به دلیل خیزش‌های پیاپی مردم بارها فتح شد و مردم آن قتل‌عام شدند و پس از آن تنها ویرانه‌ای از آن برجای ماند.
در دوران خلافت علی مردمان ایران علیه اشغالگران عرب قیامهای متعددی داشتند،که همواره با سرکوب های شدید مواجه میشدند،مردم فارس و کرمان،خراسان،سیستان آذربایجان و ری بهای سنگینی را در مقابل حبل الله(ریسمان الله) پرداخت کردند.

در ویدئوی زیر تاکید خمینی بر قتل و خشونت تحت عنوان رحمت! همچنین وی عنوان میکند که اشخاصی که در جنگ علیه  محمد کشته شده اند،موجب رحمت الله شده اند!،همچنین خمینی در این سخنرانی مذهبی که در آن جنگ وجود نداشته باشد را ناقص میداند ،خمینی با اعتراف به صلح جویی عیسی مسیح گمان خود را چنین بیان میکند ،که عیسی مسیح هم اگر مصلوب نمیشد با جنگ و خونریزی عمل میکرد! که نشان از بی  اطلاعی خمینی از انجیل و فلسفه حضور عیسی مسیح میباشد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen