Dienstag, 14. Juni 2016

دیدار کشیش سعید عابدینی با نماینده سنا و کنگره آمریکا و تلاش برای آزادی مریم نقاش زرگران

کشیش سعید عابدینی برای فشار جامعه بین المللی جهت آزادی زندانی نوکیش مسیحی مریم نقاش زرگران با یک سناتور و یک عضو کنگره آمریکا دیدار کرد.
سناتور جیمز پل لنکفرد و کشیش سعید عابدینی
سناتور جیمز پل لنکفرد و کشیش سعید عابدینی
در راستای تلاشهای جامعه مسیحی و فعالین حقوق بشری کشیش سعید عابدینی زندانی سابق محبوس در زندانهای جمهوری اسلامی نیز با سیاستمداران آمریکایی در حال برگزاری تلاشهای بین المللی برای آزادی مریم نقاش زرگران ،نوکیش و فعال مسیحی که به علت اعتقادات مذهبی دوران محکومیت حبس خود را میگذارند میباشد.
llllllllllllo
رابرت پیتنجر نماینده کنگره و کشیش سعید عابدینی
سعید عابدینی روز گذشته ۹ ژوئن ۲۰۱۶ با سناتور جیمز پل لنکفرد حزب جمهوری خواه ایالات متحده از ایالت اکلاهما  و رابرت پیتنجر نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا از کارولینای شمالی دیدار کرده است و خواستار  ارسال بیانیه ای از مجلس سنا و کنگره آمریکا به دولت ایران جهت آزادی بی قید و شرط و فوری زندانی نوکیش مسیحی مریم نقاش زرگران شده است.
زندانی مسیحی مریم نقش زرگران که به نام نسیم شناخته میشود در آگوست سال ۲۰۱۳ توسط نیروهای امنیتی بازداشت میشود،وی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به ۴ سال حبس محکوم میشود ،مریم از بیماری نارسایی قلبی رنج میبرد،وی یکی از اعضای کلیسایی کشیش سعید عابدینی میباشد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen