Sonntag, 22. Oktober 2017

حکم اعدام برای احمد رضا جلالی استاد و پژوهشگر معتبرترین مرکز تحقیقات مدیریت بحران اروپا


حکم اعدام برای احمد رضا جلالی استاد و پژوهشگر معتبرترین مرکز تحقیقات مدیریت بحران اروپا

صدور حکم اعدام برای احمد رضا جلالی استاد و پژوهشگر معتبرترین مرکز تحقیقات مدیریت بحران اروپا (جزء ۵ مرکز برتر دنیا)، توسط قاضی صلواتی
وکیل احمد رضا جلالی از صدور حکم اعدام برای آقای جلالی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی خبر داد.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ روز گذشته ۲۹ مهر ماه؛ حکم اعدام احمد رضا جلالی به وکیل این استاد دانشگاه ابلاغ شده است.
احمدرضا جلالی استاد و پژوهشگر معتبرترین مرکز تحقیقات مدیریت بحران اروپا (جزء ۵ مرکز برتر دنیا)، پژوهشگر دانشگاه کارولینسکا (مرکز نوبل پزشکی وجزء ۱۰ دانشگاه برتر علوم پزشکی دنیا)، دارای بیش از ۴۰ مقاله انگلیسی و۵ کتاب مرجع انگلیسی، مجری و همکار بیش از ۳۰پروژه های تحقیقاتی خارجی، دارای بیش از دویست سخنرانی و سمینار وکارگاه داخلی، بیش از ۵۰ پروژه تحقیقاتی داخلی، استاد راهنمای بیست دانشجوی دکترا و فوق لیسانس خارجی، برنده جایزه دوم تحقیقاتی خودکفایی سپاه، جایزه برت تحقیقاتی از سپند، و جایزه برتر مدیریتی بحران پزشکی از انجمن اتحادیه اروپا می باشد.
احمد رضا جلالی از ۵ اردیبهشت سال ۹۵ در زندان اوین محبوس بوده و بیش از ۵ ماه از مدت حبس خود را در سلول انفرادی به سر برده است. اولین جلسه دادگاه وی در شهریور ماه و جلسه دوم در مهر ماه تشکیل شده و روز گذشته حکم اعدام وی به وکیلش ابلاغ شد.
یادآوری می‌شود که هم اکنون تعداد قابل توجهی از شهروندان ایرانی تبار مقیم کشورهای خارجی یا شهروندان دو تابعیتی با اتهام‌های واهی جاسوسی و . . . در زندانهای ایران بسر می‌برند. ازجمله می‌توان به دستگیری و بازداشت خانم نازنین زاغری شهروند ایرانی  بریتانیایی و مادر یک دختر دوساله اشاره کرد. خانم زاغری در خرداد ماه ۱۳۹۵ هنگام خروج از ایران در فرودگاه تهران بازداشت و به زندان اوین منتقل گردید.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen