Dienstag, 3. Oktober 2017

ملکشاهی: حبس، جزای نقدی و شلاق در انتظار آزاردهندگان کودکان

ملکشاهی: حبس، جزای نقدی و شلاق در انتظار آزاردهندگان کودکان

خبرگزاری هرانا – اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت که حبس، جزای نقدی و شلاق در انتظار آزاردهندگان اطفال و نوجوانان است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، اللهیار ملکشاهی اظهار داشت: “لایحه کودک و نوجوان در دستور کار کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بوده و هدف از این لایحه حمایت از کودکان، اطفال و نوجوانان است تا به کودک کار تبدیل نشوند و یا مورد اذیت و آزار قرار نگیرند”.
وی اضافه کرد: “نهادهای مختلفی نظیر سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش و صدا و سیما را موظف به این کار کردیم تا آموزش‌های لازم را ارائه دهند”.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: “مجازات‌ها برای افرادی که اطفال و نوجوانان را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند، حبس، جزای نقدی و شلاق است”.
وی با اشاره به اینکه بهزیستی لرستان عملکرد خوبی در رابطه با وضعیت کودکان، اطفال و نوجوانان ندارد، افزود: “در لرستان چون وضعیت عمومی و معیشتی مردم و اشتغال آنان نابسامان است و سرانه درآمد پایین است این عوامل روی استرس کودک و نوجوان اثر می‌گذارد”.
ملکشاهی اضافه کرد: “در مواردی که کودکان و نوجوانان با استرس همراه هستند نسبت به آینده مایوس می‌شوند”.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: “بسیاری از خودکشی‌ها به خاطر ناامیدی و یأس اتفاق می‌افتد”.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen