Mittwoch, 7. September 2016

نوکیش مسیحی ابراهیم فیروزی وارد چهارمین سال حبس خود شد




نوکیش مسیحی ابراهیم فیروزی وارد چهارمین سال حبس خود شد

ابراهیم در حالی وارد چهارمین سال حبس غیر قانونی خود میشود که حتی یک ساعت از حق مرخصی خارج از زندان و یا حق ملاقات با مادر بیمار خود که مبتلا به سرطان میباشد محروم بوده است.
ابراهیم فیروزی فعال مسیحی ۳۰ ساله شهریور ماه سال ۹۲ دستگیر شده است سابقه بازداشت های متعددی به علت فعالیتهای مسیحی دارد و پیش‌تر نیز از سوی دادگاه انقلاب رباط کریم بخاطر اتهاماتی مانند تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ، راه اندازی و هدایت تشکل انحرافی تبشیر مسیحیت، ارتباط با عناصر ضد انقلاب خارج نشین و شبکه های ضد انقلاب خارجی و راه اندازی سایت مسیحی، به یک سال زندان و دو سال تبعید به شهرستان محروم و مرزی سرباز محکوم شده بود. اما باوجود اینکه از ۲۳ دی ماه سال گذشته دوران محکومیتش به پایان رسید ولی همچنان در انتظار حکم پرونده جدید به سر می برد.
ابراهیم در حالی وارد چهارمین سال حبس غیر قانونی خود میشود که حتی یک ساعت از حق مرخصی خارج از زندان و یا حق ملاقات با مادر بیمار خود که مبتلا به سرطان میباشد محروم بوده است(لازم به ذکر است هفته گذشته پس از سه سال مادر این نوکیش مسیحی موفق به ملاقات با فرزند خود شده است)کمتر کسی از غیرت و وفاداری این نوکیش مسیحی زندانی نسبت به باور و اعتقادش به عیسی مسیح بی اطلاع است.
ابراهیم متولد ۸/ ۱۰/ ۱۳۶۵ درشهر همدان است و چهارمین فرزند  و اولین فرزند پسر خانواده در سن ۱۰ سالگی  پدر خود را در اثر حادثه رانندگی از دست داد، دوران نوجوانی خود را صرف خانواده کرد و به کار مشغول شد.
وی از طریق شبکه های ماهواره ای با مسیحیت آشنا شد. کشمکش های بسیاری را طی کرد تا در نهایت مسیح را در قلب خود دریافت نمود و احساس کرد که دیگر آن انسان قبلی نیست و خداوند مسیر جدید و مهمی برای او گشوده است .
ابراهیم تمام وقت آزاد خود را به مطالعه کتاب مقدس و بررسی مسیحیت پرداخت و عشق خدمت به خداوند عیسی مسیح در او شعله گرفت . ابتدا خدمت خود را با خرید انجیل و پخش آن در اطرافیان خود آغاز نمود و مدتی بعد با جوامع مسیحی آشنا شد که آنها بیشتر توانستند او را در این عشق یاری کنند. چون ابراهیم تا سوم راهنمایی درس خوانده بود امکان دانشگاه رفتن برایش نبود اما در دانشکده مجازی ۲۲۲ ثبت نام نمود و از این طریق توانست آموزش های فراوانی ببیند سپس با کانون یوحنای رسول در تهران آشنا شد و ۱سال دیگر در این مدرسه کاتولیک تحصیل کرد تا اینکه در ۲۸/۱۰/۱۳۸۹ وزارت اطلاعات او را به دلیل توزیع انجیل و تشکیل کلیسای خانگی بازداشت و در نهایت به ۱۰ماه حبس محکوم نمود.
او با اینکه می دانست دوباره بازداشت می شود ولی با عشقی که به خداوند عیسی مسیح پیدا کرده بود همچنان به فعالیت های عقیدتی خود ادامه می داد. این اتفاق در تاریخ ۱۷/ ۱۲/ ۱۳۹۱  رخداد و ماموران وزارت اطلاعات وی را در محل کار، دستگیر کرده و به جرم تبلیغ مسیحیت,و به یک سال زندان و دو سال تبعید به شهرستان سرباز واقع در استان سیستان و بلوچستان محکوم کردند .
اما این محکومیت ها وزارت اطلاعات را راضی نکرد و آنان دست به پرونده سازی با اتهامات سنگین تر زدند و در نهایت ۵ سال حبس در حکم بعدی از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران گرفتند تا این محکومیت ها ارزش وقت و هزینه ای که برای ابراهیم می گذارند را داشته باشد.
ابراهیم فیروزی در دادگاه ها خود را هموراه مسیحی نوکیش معرفی نموده  و مدعی است که هیچکدام از قوانین جمهوری اسلامی ایران را زیر پا نگذاشته است و مخالفتی نیز با حکومت ندارد اما چون حکومت ایران سعی دارد جلوی پخش شدن انجیل نجات بخش را بگیرد با اتهامات ناروا و ناحق و غیر واقعی، سنگ جلوی پای او می اندازند.اکنون سه سال از محکومیت غیر قانونی این نوکیش مسیحی   می گذرد و هنوز حکم ۵ سال بدوی وی معلوم نشده است و وی در زندان رجایی شهر زندگی مشقت بار خود را با ایمان قلبی و وفاداری به باور و اعتقاد مسیحی خود میگذراند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen