Mittwoch, 7. September 2016

به عنوان يك إيراني افتخار مي كنم كه مسلمان نيستم

جوانان إيراني امروز ديگر نماز و قران نمي خوانند،جوانان إيراني امروز ديگر به مسجد نمي روند،جوانان إيراني امروز علا قه اي و اعتقادي به حج و جهاد رفتن ندارند.
پس از انكه شاگرد عيسي مسيح به نام توماس براي بشارت به ايران زمين آمد بر أساس كتاب تاريخ مسيحيت ايران ، نوشته تاريخ نويس مشهور دكتر سعيد نفيسي ٧٠ در صد ايرانيان مسيحي بودند.
كليساي ايران آنقدر قدرتمند و صاحب نفوذ بود كه به كليساي روم نامه هاي اصلاحية مي فرستاد.اولين دانشگاه مسيحي تاريخ جهان در نيشابور تأسيس شده بود.
اما تمامي أين مسيحيان با حملاتي توسط مسلمانان و مغول ها از نوعي كه امروزه شاهد هستيم كه داعش به ضد مسيحيان و بشريت انجام ميدهد و قتل عامشان ميكند، اين مسيحيان إيراني به روش هاي وحشتناكي شكنجه و قتل عام شدند و مسيحيت به طور كامل در ايران نابود مي شود.
من معتقدم مفتي عربستان صحيح سخن مي گويد و ايرانيان مسلمان نبودند و امروز هم مسلمان نيستند چرا كه شرافتشان به ايشان اجازه نمي زهد كه مانند يك مسلمان زندگي كنند و قران را بخوانند و جزء ، جزء انرا با سنگ دلي به انجام برسانند.
جوانان إيراني امروز ديگر نماز و قران نمي خوانند،جوانان إيراني امروز ديگر به مسجد نمي روند،جوانان إيراني امروز علا قه اي و اعتقادي به حج و جهاد رفتن ندارند.
جوانان ايران امروز ديگر باور ندارند كه اسلام مي تواند زندگيشان را عوض كند و راهنماي آينده و كشور و دولتشان باشد.
اگر چه همچنان خدا را با تمام وجودشان دوست دارند و به هر چه كه خوبيست عشق مي ورزند و با تمام سختي هايي كه پيش رو دارند به خصوص از طرف مذهبيون ريا كار ، اما همچنان با پايداري بر زندگي با شرافت تاكيد دارند و اين ارزشي است كه ايشان را نسبت به ديگران به نيكويي متفاوت مي سازد.
به زودي بسياري از اين عزيزان را خواهيم ديد كه با خداي محبت عيسي مسيح آشنا خواهند شد و زندگي خواهند كرد.
در كتاب یوحنا 14:6 عيسي مسيح مي گويد : “من راه و راستی و حیات هستم، هیچ‌کس جز به وسیلهٔ من نزد پدر نمی‌آید”
قلب خود را به عيسي به عنوان نجات دهنده و خداوندت بده،او به خاطر پرداخت مجازات گناهانت بر صليب رفت تا هنگامي كه امروز به او و كار نجات بخشش بر صليب ايمان مي اوري از گناهانت پاك شوي و حيات جاودان بيابي.
او تو را به نام مي خواند حتي اگر ديگران تو را طرد ميكنند مانند اين مفتي عربستان ، او تو را مي خواند،امروز قلب و زندگي خود را به او بسپار ،شايد فردا دير باشد.
او تو را عاشقانه به اغوش خواهد كشيد چراكه تو را دوست دارد و براي شخص تو و پرداخت گناهان تو بر صليب رفت.
او را رد نكن.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen