Sonntag, 25. September 2016

جایی برای تحمل «حجاب» در دانمارک باقی نمانده است


به گزارش«محبت نیوز»حزب مردم در دانمارک اکنون با پیشنهادی جدید به مجلس این کشور رفته است .این پیشنهاد ممنوعیت همه انواع حجاب را در کشور دانمارک در نظر دارد. به گفته منابع خبری این پیشنهاد در حالی ارائه میشود که حزب مردم در دانمارک دومین حزب بزرگ این کشور است و به نظر میرسد این پیشنهاد مورد پذیرش مجلس نیز قرار بگیرد.
به نوشته تارنمای IRAN DN، این حزب پیشنهاد تازه خود را درقالب یک طرح اقتصادی که تا سال ۲۰۲۵ میلادی قابل اجرا خواهد بود ارائه نموده است.به گفته این حزب پیشنهاد ممنوعیت حجاب در دانمارک نه تنها شامل اموزگاران و دانش آموزان بلکه شامل افراد عادی نیز خواهد شد.
البته استفاده از علائم مذهبی مانند صلیب و یا ستاره داوود اشکالی نخواهد داشت اما پوشیدن حجاب به دلیل عقاید مذهبی ممنوع خواهد بود.
به گفته سخنگوی حزب مردم دانمارک در سالهای اخیر این کشور جمعیت مسلمان بیشتری را درخود جای داده است.از نظر دانمارکی های اصیل این مساله خوشایند نیست.آنها عقیده دارند که مسلمین با استفاده از روسری به نوعی تفکیک در جامعه دامن میزنند.این مساله به گونه ای است که گویا جامعه به دو دسته “ما و آنها” تقسیم شده است.
این پیشنهاد در حالی ارائه میشود که دانمارک در پی اعلام وزیر مهاجرت این کشور به تکمیل بودن ظرفیت پذیرش پناهنده نه تنها پناهجویان جدید را نمیپذیرد که قوانین مهاجرتی خود را نیز برای اخراج پناهجویان فعلی سخت تر از گذشته نیز نموده است

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen