Montag, 26. Februar 2018

علی خامنه ای: اعتراضات کارگران تحریک ضد انقلاب است!

رهبر جمهوری اسلامی با وجود نارضایتی‌های گسترده در اقشار مختلف جامعه گفته یکی از کارهای اساسی دشمنان، تحریک و وادار کردن کارگران به ایجاد رکود در کارخانه‌ها بود.
به گزارش «محبت نیوز» به نظر می‎رسد رهبر جمهوری اسلامی صدای کارگران معترض را که تقریبن روزانه چندین مورد در نقاط مختلف ایران به دلیل عقب افتادن حقوق و معوقات خود یا بی‎کاری ناشی از ورشکستگی کارخانه‎ها دست به اعتصاب و اعتراض می‎زنند شنیده، اما معتقد است دشمن آنها را تحریک کرده است.
روز دوشنبه هفتم اسفند پیامی از سوی رهبر جمهوری اسلامی با طرح موضوع «تحریک دشمنان در کارخانه‌ها» منتشر شد که به کارگران هشدار داده «بصیرت» داشته باشند و «دست دشمن» را رد کنند.
او با اشاره به اینکه «ضدانقلاب در تحریک کارگران علیه جمهوری اسلامی ناکام مانده» گفته «یکی از کارهای اساسی دشمنان، تحریک و وادار کردن کارگران به ایجاد رکود در کارخانه‌ها بود، اما کارگران در طول این سال‌ها همواره با بصیرت و همت و تدین ایستادند و دست دشمن را رد کردند.»
در همین روزهای یکشنبه و دوشنبه، ششم و هفتم اسفند، در حالی که کارگران چشم‎انتظار دریافت حق و حقوق خود در واپسین روزهای سال هستند هزاران نفر از آنها به علت عدم دریافت حقوق و مشکلات معیشتی که گریبان خانواده‎شان را گرفته دست به اعتصاب و اعتراض زدند.
کارگران گروه صنعتی فولاد ارومیه، کارگران شرکت فولاد قزوین و پارس آرمان شفق، کارگران سامان کاشی بروجرد، کارکنان پالایشگاه گاز در ایلام و کارگران گروه ملی فولاد اهواز تنها گوشه‎ای از اعتراضات زحمت‎کش‎ترین طبقه‎های اجتماعی در ایران است که جز دریافت حقوق و کف مطالبات خود برای گذراندن امورات زندگی توقع دیگری ندارد اما رهبر جمهوری اسلامی اعتراض آنها را هم به دشمنان نسبت می‌دهد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen