Freitag, 16. Februar 2018

استفاده چند منظوره جمهوری اسلامی از طلاب آفریقایی و عرب و مبارزان افغان

اینها نه تنها حقوق طلبگی و مزایایی شیعه شدن در مراکز اسلامی انقلابی را ماهانه می‎گیرند بلکه شنیده‎ها حاکی از آن است که سکه بهار آزادی و کارت هدیه هم دریافت کردند تا حضورشان در صف ولایی‎ها پاس داشته شود و بی ‌اَجر و مُزد نمانده باشند.
به گزارش «محبت نیوز» از برگزاری مراسم حکومتی ۲۲ بهمن چند روزی است گذشته و از تصاویر و فیلم‎هایی که با تاخیر از راهپیمایی حامیان حکومت منتشر شده مسائل ریز و درشت که از چشم پنهان مانده کم نبوده است.
یکی از آنها حضور گسترده طلاب و روحانیون خارجی در راهپیمایی است که به همره خانواده‌های خود به خط شدند تا هم سیاه لشکر مقابل دوربین‎ها باشند و هم علما و مدیران حوزه‎هایی که آنجا مشغول تحصیل هستند پیش چشم جمهوری اسلامی سرفراز باشند که توانستند به اصطلاح «خارجی»‌ها را هم در صف انقلاب جا دهند.
البته خارجی‎هایی که عموم آنها از کشورهای فقیر و مستضعف آفریقایی هستند و یا واخوردگان فلسطینی و چاکران حزب‎اللهی که نه تنها ماموریت برای خالی نماندن جمعیت را دارند بلکه مواقعی هم به عنوان نیروهای خودجوش سرکوب تظاهرات اعتراضی تغییر کاربری پیدا می‎کنند.
اینها نه تنها حقوق طلبگی و مزایایی شیعه شدن در مراکز اسلامی انقلابی را ماهانه می‎گیرند بلکه شنیده‎ها حاکی از آن است که سکه بهار آزادی و کارت هدیه هم دریافت کردند تا حضورشان در صف ولایی‎ها پاس داشته شود و بی ‌اَجر و مُزد نمانده باشند.
از طرفی طبق گزارش‎ نهادهای اطلاعاتی و سرویس‎های امنیتی غربی بسیاری از این افراد که در ایران دوره‎های دینی و قرآنی دیدند در آینده مامور می‎شوند تا در کشورهای خود بازوهای جاسوسی برای جمهوری اسلامی باشند و یا در عملیات سرکوب و ترور و خرابکارانه مشارکت کنند. همچنان که در بحرین و سودان و کنیا بارها در این سال‎ها افرادی دستگیر شدند که به نفع اطلاعات سپاه یا دیگر سرویس‎های امنیتی ایران جاسوسی می‎کردند و در ایران و لبنان دوره دیدند و به کشورهای خود بازگشتند.
بعضی از آنها نیز به طور رسمی اما پنهان وارد گروهک‎هایی می‎شوند که در کشورهای هدف اقدام به خرابکاری از جمله عملیات بمب‎گذاری می‎کنند. بعضی دیگر از این افراد در کشورهای غربی به خصوص اروپا مسؤول خرید قطعات و تجهیزات با کاربری نظامی می‎شوند و یا با اسم و مشخصات و پاسپورت‌شان برای قاچاق و دور زدن تحریم‎ها استفاده می‎شود. همچنین در این راهپیمای کم نبودند افغانهای عضور گردانهای فاطمیون و خانواده آنها که در سوریه و عراق تحت حمایت سپاه قدس یا حشدالشعبی میجنگند و در این مراسم حضور داشتند.
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ اوج حضور این تیپ افراد در راهپیمایی بود که حاکی از آن است بودجه‎هایی که از جیب مردم در کیسه این نهادها می‎رود چطور و در کجا مصرف می‏شود.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen