Freitag, 23. Februar 2018

هشدار علمای قم نسبت به افزایش بدحجابی و تبلیغ مسیحیت در ایران

تاکید “صالحی خوانساری” در شرایطی است که پیش از این‎ دیگر علما و مراجع تقلید شیعه در قم و مشهد نیز به ترویج مسیحیت و اشتیاق جوانان از مطالعه کتاب مقدس ابراز نگرانی کرده بودند.
به گزارش «محبت نیوز» شیخ صالحی خوانساری در یک جلسه سخنرانی که به مناسبت ایام فاطمیه برگزار شد نسبت به مسئله «بدحجابی» و آنچه وی «تبلیغ مسیحیت تبشیری» در جامعه عنوان نموده است، هشدار داده و گفته اگر مسئولین به فریاد شهر قم نرسند، قطعن در آینده نزدیک اوضاع بدتر از این خواهد شد.
او به شدت از بدحجابی جامعه انتقاد کرده و گفته چرا با وجود این همه شهید، باید اوضاع جامعه این گونه باشد. این همه جوان خون نداند که وضع حجاب در جامعه اسلامی این گونه باشد.
کمپین دختران خیابان انقلاب که مبارزه مسالمت آمیز زنان آزادی‎خواه برای نه به حجاب اجباری است علاوه بر دستگاه‎های امنیتی روحانیون و علمای اسلامی را به شدت نگران کرده است.
از طرفی تاکید صالحی خوانساری در شرایطی است که پیش از این‎ دیگر علما و مراجع تقلید شیعه در قم و مشهد نیز به ترویج مسیحیت و استقبال جوانان از مطالعه کتاب مقدس ابراز نگرانی کرده بودند.
به خوبی پیداست با وجود میلیاردها تومان هزینه برای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی اما جوانان از باورهای مذهبی متعصب و دین حکومتی فاصله گرفته‎اند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen