Sonntag, 24. September 2017

واکنش تند نماینده کلیمیان ایران به سخنان نخست وزیر اسرائیل

سیامک مُرِه صِدق، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات نخست وزیر اسرائیل در سازمان ملل واکنش نشان داد و از همراهیِ آمریکا و اسرائیل علیه حکومت ایران اظهار خشم کرد.
به گزارش«محبت نیوز» سیامک مُرِه صِدق، نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی، با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات نخست وزیر اسرائیل در سازمان ملل واکنش نشان داد.
به گزارش تایمز اسرائیل به نقل از فارس، سیامک مُرِه صِدق در بیانیه‌ ای در خصوص اظهارات نخست وزیر اسرائیل در سازمان ملل نوشته است: «بار دیگر مجمع عمومی سازمان ملل شاهد یاوه‌سرایی‌ها و باج‌خواهی‌های جنایتکاری که دستی آغشته به خون مظلومان فلسطینی دارد و هر روز بر قطر کتاب جنایتکارانه خود چندین برگ می‌افزاید، شده است».
اشاره وی به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است که در سخنرانی امسال خود در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل با محوریت ایران، برنامه هسته‌ای این رژیم را با خطر هسته‌ای کره شمالی برای جهان همطراز دانسته و خواستار لغو کامل یا اصلاح کلی توافق اتمی با تهران شد.
نتانیاهو در سخنرانی خود به وضوح رهبر جمهوری اسلامی را «دیکتاتور» خطاب کرد، و با جمله‌ای عبری گفت خامنه ای باید بداند که «نور اسرائیل هرگز خاموش نخواهد شد».
نماینده کلیمیان ایران، بدون اشاره و رویکرد به رفتار و اقدامات تهران، از همراهیِ رهبران آمریکا و اسرائیل به خشم امده و نوشته: «همدلی و هم‌نفسی ترامپ و نتانیاهو بی‌شباهت به همرانی دن کیشوت و سانچو پانزا نیست؛ همانگونه که در رمان دن‌کیشوت پایان عصر پهلوان‌پنبه‌ها به تصویر کشیده شده، فریادهای ملحدانه ترامپ و نتانیاهو سندی محکم بر پایان جهان تک‌قطبی و دوران میلیتاریسم و سرمایه‌سالاری لجام‌گسیخته است.»
این نخستین بار نیست که نماینده کلیمیان ایران علیه اسرائیل موضع‌گیری می‌کند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen