Freitag, 29. September 2017

مصدومیت ۵۳ کارگر در سایه فقدان ایمنی محیط کار

مصدومیت ۵۳ کارگر در سایه فقدان ایمنی محیط کار

خبرگزاری هرانا – ۵۳ کارگر در سایه فقدان ایمنی محیط کار دچار مصدومیت شده اند. ایران در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۰۴، در اثر سقوط یک جرثقیل دَه‌تُن، دو کارگر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
در کرج، هنگام جابجاییِ یک کیوسک نگهبانی، بوم جرثقیل با کابل فشار قوی برخورد کرد که منجر به مصدومیت دو نفر شد.
یکی از مصدومان، کارگر ساده و دیگری، اپراتور جرثقیل است.
به گفته مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی کرج، در این حادثه، یک کارگر ۴۶ ساله از ناحیه دست و قفسه سینه مصدوم شد و کارگر دیگر که بیست و چهار سال سن دارد، از ناحیه سمت راست بدن آسیب دید. هردو مصدوم، پس از خارج کردن از محل حادثه برای انتقال به بیمارستان تحویل اورژانس شدند.

سرپرست اورژانس کشور: ۵۰ کارگر کرمانشاهی با آب آلوده مسموم شدند

به گزارش آنا مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۰۴، سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: “۵۰ کارگر مزرعه چایی در استان کرمانشاه بر اثر مصرف آب آلوده مسموم شدند”.
دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور از مسمومیت تعدادی از کارگران مزرعه به دنبال مصرف آب آلوده خبر داد و گفت: “این حادثه ساعت ۱۴:۰۰ به مرکز اورژانس استان کرمانشاه اعلام شد و بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند”.
وی افزود: “در این حادثه ۵۰ نفر از کارگران مزرعه بر اثر مصرف آب آلوده مسموم شدند که ۱۳ نفر آنها دچار علائم معده‌ و روده‌ای شده بودند که توسط عوامل امدای در محل تحت درمان قرار گرفتند”.
کولیوند یادآور شد: “۳۷ نفر دیگر پس از حادثه با مشاهده علائم به‌صورت متناوب به خانه بهداشت روستا مراجعه کرده بودند”.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: حال عمومی «احسان داوودی» از پرسنل شرکت ایکو وخیم است

به گزارش ایلنا مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۰۴، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وخامت حال «احسان داوودی» از پرسنل شرکت بهره‌برداری نفتی اویکو خبر داد و گفت که وی دچار سوختگی ۹۵ درصدی درجه سه شده و وضعیت عمومی وی وخیم است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وخامت حال «احسان داوودی» از پرسنل شرکت بهره‌برداری نفتی اویکو خبر داد و گفت: “وی دچار سوختگی ۹۵ درصدی درجه سه شده و وضعیت عمومی وی وخیم است”.
«فاطمه نوروزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره حادثه پیش آمده برای «احسان نوروزی» از پرسنل شرکت بهره‌برداری نفتی ایکو به ایلنا گفت: “وی دچار سوختگی ۹۵ درصدی درجه سه شده و وضعیت عمومی وی وخیم است”.
(یکشنبه/ ۲ مهرماه) ساعت  ۱۹:۳۰ خط لوله گاز ورودی به پالایشگاه ستاره خلیج فارس دچار حادثه آتش‌سوزی شد که آتش با تلاش نیروهای آتش‌نشانی، اچ اس یی و حراست پالایشگاه در حوالی ساعت ۱۰ شب مهار شد با این حال داوودی که در مسیر حادثه قرار داشت دچار حادثه شد.
مصدوم حادثه در بیمارستان سوانح و سوختگی شفا استان هرمزگان بستری است.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen