Mittwoch, 13. September 2017

مشاور پیشین ترامپ: اسلام متعصب و خشونت گرا فراگیر شده است

سباستین گورکا در مبارزه با تروریسم می گوید که باید با آنچه که «تروریسم اسلامی» نامیده می شود به صورت ریشه ای برخورد کرد و آمران آن را نابود کرد.
به گزارش«محبت نیوز» سباستین گورکا در سخنرانی در یک کنفرانس بین المللی در اسرائیل که در رابطه با مبارزه با تروریسم در حال برگزاری است، در توضیح دیدگاه خود گفت: حکومت هایی وجود دارند که تروریست پرور هستند و باید به آن ها پرداخت.
به گفته صدای آمریکا،سباستین گورکا که مدتی معاون مشاور امور امنیت ملی دونالد ترامپ در کاخ سفید بود، در سخنرانی در یک کنفرانس بین المللی در اسرائیل که در رابطه با مبارزه با تروریسم در حال برگزاری است، در توضیح دیدگاه خود گفت: حکومت هایی وجود دارند که تروریست پرور هستند و باید به آن ها پرداخت.

سباستین گورکا در ادامه سخنرانی خود گفت که بیاناتش نباید به «اسلام ستیزی» تعبیر شود. زیرا اسلام رنگ های بسیار دارد و یکدست و یکپارجه نیست. «شما مسلمانانی را می بینید که در کاباره ای در عمان پایتخت اردن می رقصند، و سپس با هواپیما رهسپار پاکستان شوید و در آن جا ببینید که گروه های اسلامی چه می کنند».
گورکا گفت: ما اکنون شاهد آن هستیم که اسلام مدرن و میانه رو ضعیف تر می شود و اسلام متعصب و خشونت گرا قوت بیشتر می یابد.
او خواستار آن شد که کشورهای غربی و در راس آن ها ایالات متحده یک سیاست راهبردی جامع و فراگیر برای مبارزه با تروریسم تدوین کنند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen