دستگیری عامل اسیدپاشی چهارشنبه آخر سال
خبرگزاری هرانا – عامل اسیدپاشی در چهارشنبه سوری پارسال زنی جوان بود که همین چند روز پیش دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از همشهری، شب چهارشنبه سوری پارسال مأموران کلانتری چهاردانگه در جریان یک حادثه اسیدپاشی قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند.
آنطور که مشخص بود مردی ۳۸ساله از سوی زن ناشناس هدف اسیدپاشی قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود. یکی از شاهدان به مأموران گفت: “داخل کوچه با دوستانم ایستاده و سرگرم تماشای آتش بازی بودیم که ناگهان صدای مردی را شنیدیم که فریاد سوختم، سوختم سر میداد. به سمت او که رفتیم دیدیم مرد همسایه مان است که از ناحیه صورت و بدن مصدوم شده و فریاد میزد که زنی به سمت او اسیدپاشیده وفرار کرده است”.
کارآگاهان در ادامه راهی بیمارستان شدند و به تحقیق از شاکی پرداختند. او که ازناحیه صورت، دست، پا و چشم چپ دچار سوختگی شده بود به مأموران گفت: “مدتی قبل با زن جوانی به نام فریبا آشنا شدم که مدعی بود مجرد است. آشنایی ما ادامه داشت تااینکه متوجه شدم او شوهر دارد. برای همین رابطهام را با او قطع کردم اما شوهرش متوجه ماجرا شده و مدام مرا تهدید میکرد”.
وی گفت: “شب چهارشنبه سوری در نزدیک خانه مان ایستاده بودم که فریبا درحالیکه یک ظرف پلاستیکی در دست داشت به سمت من آمد و ناگهان محتوای ظرف را به سمت من پاشید و از محل گریخت”.
با این شکایت، پروندهای درخصوص اسیدپاشی پیش روی قاضی ایلخانی بازپرس دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و با دستور وی زن جوان چند روز پیش به دام افتاد. او اما در بازجوییها منکر اسیدپاشی شد و در تحقیقات گفت: “مدتی قبل برای خرید کفش به مغازهای در جنوب تهران رفته بودم که مردجوانی(شاکی پرونده) به سمت من آمد و شماره موبایلش را به من داد”.
پس از چند روز با مرد جوان تماس گرفتم. ارتباط ما ادامه داشت تا اینکه شوهرم متوجه شد و در چنین شرایطی بود که ارتباطم را با مرد جوان قطع کردم اما او دست بردار نبود. مردجوان اصرار داشت به او سفته بدهم تا اگر شوهرم از او شکایت کرد مدعی شود که از من طلبکار است اما من به او سفته ندادم.
وی ادامه داد: “من ارتباطم را با او قطع کردم اما مردجوان به داخل کوچه ما میآمد و به بهانه اینکه از من طلبکاراست داد و فریاد راه میانداخت تا به شوهرم وانمود کند که ما رابطهای با هم نداشتیم و تماس هایمان بهخاطر طلبش بوده است”.
وی ادامه داد: “شب چهارشنبهسوری همراه شوهرم در خانه بودم و اصلا به چهاردانگه نرفتم که اسید بهصورت مردجوان بپاشم”.
زن جوان بادستور قاضی جنایی بازداشت شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen