Samstag, 23. September 2017

شش متهم به سرقت به اعدام در ملاعام محکوم شدند

شش متهم به سرقت به اعدام در ملاعام محکوم شدند

خبرگزاری هرانا – شش عضو یک باند سرقت که بیش از ۱۰ کیلوگرم طلا را سرقت کردند با صدور رای از سوی شعبه هشتم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام در ملاء عام و شلاق محکوم شدند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خراسان، ماجرای این دستبرد مسلحانه وحشتناک چهاردهم مهر سال ۹۴ هنگامی روی داد که پرواز اصفهان – مشهد در باند فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد بر زمین نشست. دقایقی بعد دو مرد میان سال در حالی که کیف حاوی بیش از ۱۰ کیلوگرم طلا را در دست داشتند از فرودگاه خارج شدند.
باند سرقت در این زمان برای سرقت وارد عمل شد.
گزارش اختصاصی خراسان حاکی است: “پس از اعترافات متهمان، این پرونده حساس با صدور کیفرخواست «محارب» از سوی نماینده دادستان به شعبه هشتم دادگاه انقلاب اسلامی ارجاع شد و شش عضو این باند مخوف توسط قاضی «سید هادی منصوری» محاکمه شدند. بعد از چندین جلسه محاکمه که با حضور وکلای مدافع متهمان در شعبه مذکور برگزار شد، مقام قضایی رای دادگاه را درباره این پرونده صادر کرد. بنابه رای صادره از سوی قاضی منصوری، شش عضو این باند مخوف به اتهام محاربه از طریق شرکت در سرقت مسلحانه بیش از ۱۰ کیلوگرم طلا، به اعدام در ملاء عام و مکان پرتردد محکوم شدند”.
این متهمان همچنین مجازات های دیگری مانند تحمل شلاق و پرداخت جریمه به خاطر نگهداری و استعمال مواد مخدر را نیز در پرونده دارند. شایان ذکر است: “رای صادره از سوی دادگاه بدوی قابل تجدیدنظر در دیوان عالی کشور است و با اعتراض متهمان، توسط قضات دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار می گیرد”.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen