Mittwoch, 22. November 2017

بیش از ۳۳۰۰ درخواست لغو محکومیت اعدام یا حبس ابد بر اساس قانون جدید به دادسرا ارسال شد


خبرگزاری هرانا – دادستان تهران گفت ۳۳۰۰ درخواست زندانیان دائر بر اعمال قانون جدید نسبت به محکومیت اعدام یا حبس ابد دریافت شد که برای اقدام به دادسرای ناحیه ۲۰ ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، یکی از موضوعاتی که عباس جعفری دولت‌آبادی در هجدهمین جلسه شورای معاونین دادستانی تهران به‌ آن پرداخت، بازدید هفته گذشته معاونان دادستان و قضات دادسرا با بیش از سه هزار زندانی بود.
وی ضمن تشکر از معاونان دادسرا به جهت ملاقات زندانیان محکوم به اعدام و حبس ابد از بابت ارتکاب جرایم مرتبط با مواد مخدر و روان‌گردان، در خصوص این بازدید که مقدمه اجرای قانون الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر است، اظهار داشت: “در این بازدید که توسط شصت نفر از قضات و معاونان دادسرا انجام شد ۳۳۰۰ درخواست زندانیان دائر بر اعمال قانون جدید نسبت به محکومیت اعدام یا حبس ابد دریافت شد که برای اقدام به دادسرای ناحیه ۲۰ ارسال شده است”.
دادستان تهران با ارائه آمار محکومیت‌های اعدام و حبس ابد موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر، از نواحی دادسرا و دادسراهای استان تهران که دارای چنین پرونده‌هایی می‌باشند خواست تا در اجرای قانون جدید پرونده‌ها را به محاکم انقلاب اسلامی ارسال کنند.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen