Dienstag, 25. Juli 2017

آزاده نامداری، تجلی دین در خدمت منافع

مجری چادری صدا و سیما که در محافل هنری به دلیل محجبه بودنش در جمع ولایی‌ها همواره برو و بیایی داشت، بی‌حجاب در سوییس شکار عکاس شد.

به گزارش «محبت نیوز» آزاده نامداری، از مجریان مشهور صدا و سیمای جمهوری اسلامی که قصه‎ی چادری شدنش تا ماه‌ها گُل سرسبد رسانه‌های حکومتی بود و ولایی‌ها او و چادر مشکی را که برسر می گذاشت به عنوان فخر جامعه‌‏ی هنری یاد می کردند، گاف بزرگی داده است.
در روزهای اخیر تصاویری از او و همسرش منتشر شد که نشان می‌داد در یکی از پارک‌های سوییس بی‌حجاب نشسته و در حال نوشیدن است.
این تصاویر به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد تا اینکه او را مجبور به واکنش کند. واکنشی که نه تنها گره از گاف او باز نکرد بلکه به شدت از سوی جامعه مورد انتقاد قرار گرفت. نامداری به دروغ گفت در جمعی خانوادگی بوده و همه به او مَحرم بودند.
درحالیکه در تصاویری دیگر مشخص شد او در پارکی عمومی بوده و رهگذران نه خانواده وی بلکه شهروندان عادی سوئیسی بودند.
بسیاری از کاربران در فضای مجازی معتقد بودند با حجاب یا بی‌حجاب بودن  خانم نامداری مشکلی ندارند، اما اینکه او با تزویر ریا به مردم دروغ گفته که چادری شده توهین به شهروندان است.


    آزاده نامداری دی ماه سال ۱۳۹۳ در گفتگو با روزنامه «وطن امروز» درباره چادر خود گفته بود: «خدا را شکر که در تلویزیون کار می‌کنم و چادری هستم. خدا را شکر که وقتی روی آنتن می‌رفتم آدم چادری بودم. خیلی از اوقات احساس امنیت داشتم و احساس حرمت داشتم، همه اینها برکاتی است که چادر به من داده و من به آن مدیونم، خیلی برکات به من داده است. اصلن ببخشید این را می‌گویم، من با این چادر قشنگ‌ترم، این کمترین حالت ممکن است. یعنی اگر نخواهیم خیلی عمیق و دینی به ماجرا نگاه کنیم و فقط با یک نگاه زنانه به آن نگاه کنیم می‌گویم که من با چادر زیباتر به نظر می‌رسم».

    Keine Kommentare:

    Kommentar veröffentlichen