Donnerstag, 13. Juli 2017

منظور وزیر اطلاعات ایران از «تعامل» با روزنامه‌نگاران چیست؟

محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران، روز چهارشنبه اعلام کرد که با احضار، بازداشت و زندانی کردن فعالان رسانه‌ای، اصحاب هنر و فعالان سیاسی و مدنی مخالف است چرا که به گفته او این افراد «خودی» هستند و نیازی به ارعاب و بگیر و ببند نیست.
او در حالی این سخنان را می‌گوید که طی سال‌های گذشته ده‌ها روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و مدنی توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شده‌اند.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen