Sonntag, 23. Juli 2017

غیاث‌الدین طه محمدی: کلیسای خانگی راه انداختند تا شیعیان ضعیف الاعتقاد را جذب کنند

همدان از جمله شهرهای ایران است که همواره مسوولان حکومت از روحانیون و علمای بلند پایه گرفته تا سپاه به شدت از گسترش مسیحیت نگران هستند.


به گزارش «محبت نیوز» شیخ “غیاث‎الدین طه محمدی” امام جمعه همدان با نگرانی از گسترش مسیحیت در ایران گفته امروز کسانی در جامعه کلیسای خانگی راه انداخته و شیعیان ضعیف الاعتقاد را به سوی خود جذب می‌کنند و به مسیحیت تبشیری وارد می‌کنند باید حداقل کار مقابل آنها را انجام دهیم و در برابر هجمه آنها ایستادگی کنیم.
او در پیامی به «پویش مبلغان حوزه علمیه قم» درباره‎ی ضرورت اعزام مبلغان به بلاد درباره بهاییت هم سخنانی گفته و تاکید کرده باید این نکته را مورد توجه قرار داد که در آن زمان هر روستایی که «یک عمامه به سر داشت» هر چند که از نظر سطح علمی هم خیلی پایین بود اما بهاییت نتوانست در آنجا نفوذ کند در مقابل هر روستایی که در آن روز دارای روحانی نبود آنها نفوذ کرده و بهاییت را به خورد مردم دادند.
طه محمدی به بیان اظهارات کمدی و عجیب و غریب مشهور است. او آبان سال ۱۳۹۵ مدعی شده بود علت عقیم شدن مردان پوشیدن شلوار تنگ و گندم اسرائیلی است و گفته اسرائیل به دنبال عقیم کردن مسلمانان است.
همدان از جمله شهرهای ایران است که همواره مسوولان حکومت از روحانیون و علمای بلند پایه گرفته تا سپاه به شدت از گسترش مسیحیت نگران هستند.
طه محمدی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خرداد ماه امسال نیز نسبت به گرویدن جوانان به مسیحیت هشدار داده است.
او گفته بود دشمن با سلاح اینترنت و شبکه‌های اجتماعی اعتقادات جوانان را نشانه گرفته و نمی‌توانیم فقط به منبرها اکتفا کنیم، اما کسی را نداریم تا بتواند در برابر توطئه‌ها صف آرایی کند در این مسأله همیشه بازنده‌ایم.
طه محمدی گفته حوزه علمیه به عنوان شاکله اصلی تربیت طلاب باید افراد را طوری آموزش دهد تا پاسخگوی شبهات جوانان باشند چون امروز مسیحیت تبشیری و اسلام تکفیری در حال فعالیت و تبلیغ هستند و ما کسی را نداریم در جامعه روحانیت تا بتواند در برابر توطئه‌ها صف آرایی کند در واقع در این مسأله همیشه بازنده‌ایم.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen