Freitag, 28. Juli 2017

بنیانگذار “پلیس شریعت” در آلمان به دلیل حمایت از تروریسم اسلامی به زندان محکوم شد

لاو که از واعظان بانفوذ اسلامگرا در آلمان است، به اتهام پشتیبانی از یک سازمان تروریستی اسلامی در سوریه دستگیر و محاکمه شده است.

به گزارش «محبت نیوز» یکی از مهم‌ترین محاکمه‌‌های دستگاه قضایی آلمان علیه سون لاو، واعظ بانفوذ مسلمان به پایان ‌رسید. این بنیان‌گذار “پلیس شریعت” ووپرتال به اتهام پشتیبانی از اسلامگرایان در دادگاهی در دوسلدروف به ۵ سال و نیم زندان محکوم شد.
به گفته دویچه وله آلمان، دادگاه رسیدگی به پرونده‌ سون لاو، یک آلمانی ۳۶ ساله که به دین اسلام گرویده، روز چهارشنبه (۲۶ ژوییه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/۴ مرداد) پس از ده ماه به پایان رسید. دادگاه دوسلدورف این اسلام‌گرا را به پنج سال و نیم زندان محکوم کرد.
اعضای گروه سلفی “پلیس شریعت” که جلیقه‌هایی با این برچسب به تن می‌کردند، در سال ۲۰۱۴ شب‌ها در شهر ووپرتال راه می‌افتادند و از ورود جوانان به دیسکو و مکان‌های خوشگذرانی جلوگیری می‌کردند. به دستور این گروه سلفی، وظیفه‌ این پلیس “ارشاد جوانان” تعیین شده بود.
او به عنوان “حلقه‌ رابط” از جمله در تابستان ۲۰۱۳ دو جهادگرا را برای حمایت از واحدهای جنگی این سازمان به سوریه فرستاده و تحت عنوان “کمک‌های انسانی” نیز ۲۵۰ یورو پول نقد و وسایل ارتباطی برای اسلامگرایان ارسال کرده است.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen