Mittwoch, 23. August 2017

رونمایی از خبرنگار بی‌حجاب “خبرگزاری تسنیم” وابسته به سپاه در واشنگتن

خبرگزاری شبه نظامی تسنیم تصویر خبرنگار بی‌حجاب خود در واشنگتن را منتشر کرده است در حالیکه بارها در مورد نفوذ فرهنگی در ایران توسط دشمنان با ترویج بی‎حجابی گزارش نوشته است.
به گزارش «محبت نیوز» انتشار تصویر مربوط به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در واشنگتن که یک دختر بی‎حجاب بوده به سوژه کاربران در شبکه‌های مجازی تبدیل شده است.
تسنیم که بودجه آن توسط سپاه تامین می‎شود یکی از بازوهای تبلیغاتی جمهوری اسلامی در زمینه مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی است و در طول هفته بارها و بارها با طلاب، علما و روحانیون مراجع از یک سو و مقاما‌های امنیتی و اطلاعاتی از سوی دیگر در خصوص نفوذ فرهنگی غرب در جامعه با ترویج بدحجابی مصاحبه می‌کند، اما خبرنگار آن در آمریکا بی‌حجاب است.
اینکه حجاب امری شخصی است کاملن پذیرفته شده است، اما اینکه چرا حتی نهادهای حکومتی در مورد آن استانداردهای دوگانه دارند مبهم است.
شاید انصاف و عدالت نباشد در شرایطی که حجاب برای زنان و دختران ایرانی اجباری است، خبرنگار تسنیم در واشنگتن آزادانه بدون حجاب فعالیت کند اما این رسانه بر طبل حجاب بکوبد، همچنان که آزاده نامداری مجری حامی حکومت که روی چادر مشکی تاکید داشت وقتی سر از سوئیس و دنیای آزاد درآورد هم حجابش را برداشت و هم آبجوخور شد.
نمونه این مسئله در مورد تاکید همسر محسن حججی از کشته شدگان مدافع حرم نیز پیش آمد. او در گفتگو با رسانه‌ها مدعی شد همسرش برای حفظ حجاب زنان به سوریه رفته و جنگیده و شهید شده، اما زن بشار اسد خود حجاب بر سر ندارد.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen