Donnerstag, 24. August 2017

علم‌الهدی به نقل از فلسفی: اگر روحانیت شکست بخورد، طلاب را با اره به دو نیم می‌کنند

نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب در باور امام جمعه مشهد، محاصره روحانیت از طریق شبکه‌های اجتماعی‌ست، وی نگرانی سقوط روحانیون حاکم بر ایران بوده و عواقب آن را با نقل قولی از “محمد تقی فلسفی” به هم صنف هایش هشدار داد.
به گزارش«محبت نیوز» احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده علی خامنه ای در استان خراسان رضوی در سخنانی ادعا کرد که حتی جریان‌های دینی هم امروزه در پی نابودی روحانیت‌اند. نشانه‌های آن؟ شبکه‌های اجتماعی و کنسرت موسیقی. پیامد آن برای روحانیت؟ دشمنان با اره آن‌ها را به دو نیم می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی یک گام هم فراتر رفت و ادعا کرد که جهانیان هم به این نتیجه رسیده‌اند که روحانیت می‌بایست نابود شود و برای رسیدن به این مقصود نقشه‌ها و دسیسه‌هایی کشیده‌اند. یکی از نقشه‌ها و دسیسه‌ها در باور امام جمعه مشهد، محاصره روحانیت از طریق شبکه‌های اجتماعی‌ست.
احمد علم‌الهدی از زبان آیت‌الله محمد تقی فلسفی، واعظ مذهبی در سال‌های پیش از انقلاب به روحانیونی که در اجلاس سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه سلیمانیه گرد آمده بودند هشدار داد که اگر روحانیت شکست بخورد، دشمنان طلاب را با اره به دو نیم می‌کنند.
نماینده ولی فقیه که مخالفتش با برگزاری کنسرت‌های موسیقی همواره زبانزد بوده و دولت پیشین را با بحران‌هایی مواجه کرده بود، گفت به این دلیل با برگزاری کنسرت موسیقی مخالفت می‌کند که «استکبار» در پی «شکست قداست و صلابت» روحانیون است.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen