Sonntag, 27. August 2017

امتناع صندوقدار مسلمان انگلیسی از فروش مشروب الکلی، اعتراض مشتریان را در پی داشت

پس از اینکه این صندوقدار مسلمان مدعی شد که فروش بطری های مشروب برای وی مشکلاتی بوجود می آورد، تابلویی نصب شد که برای خرید مشروبات الکلی به سایر باجه ها مراجه نمایید!

به گزارش«محبت نیوز» مسئولین فروشگاه زنجیره ای “آلدی” در بریتانیا در اقدامی عجیب به یکی از صندوقداران خود که مسلمان است اجازه دادند تا مشتریانی که قصد پرداخت بابت بطری های مشروب را دارند را نپذیرد.
این تصمیم پس از اینکه این صندوقدار مسلمان ادعا نمود که فروش بطری های مشروب برای وی مشکلاتی بوجود می آورد گرفته شد.
از اینرو در این باجه تابلویی نصب شد که برای خرید مشروبات الکلی به سایر باجه ها مراجه نمایید.
بسیاری از مشتریان این فروشگاه نسبت به این اقدام عجیب واکنش نشان داده و گفتند که “سوپرمارکت مکانی برای بروز عقاید مذهبی نیست.”
به نقل از دیلی میل؛ این تصمیم مسئولان فروشگاه “آدلی” به دلیل اتفاقی بود که در فروشگاه “تسکو” رخ داده بود.
در دسامبر سال گذشته “لی سوندرز” مرد ۳۵ ساله انگلیسی که قصد خرید یک بطری شراب از فروشگاه “تسکو” را داشت، هنگام مراجعه به باجه برای پرداخت پول، صندوقدار که زنی مسلمان بود از فروش بطری شراب به وی خودداری کرد و گفت که دین او اجازه فروش شراب را به وی نمی دهد و از “سوندرز” خواست برای خرید شراب به مغازه دیگری مراجه کند.

1 Kommentar:

  1. واقعا دیگه شورش رو درآوردند... بدتر از این مسلمونها این آقایون احمق لیبرال هستند که نمیبینند که مسلمونها از دموکراسی برای ضربه زدن به دموکراسی سوءاستفاده میکنند... اینجوری پیش بره اینجا هم یه روز قوانین شریعت جاری میشه.... پیروزی مسلمین از ذکاوت اونها نیست که از حماقت این اروپاییهاست!

    AntwortenLöschen