Samstag, 7. April 2018

صدها اسلام‌گرای تندرو در میان متقاضیان پناهندگی آلمان شناسایی شدند

آلمان تقاضای پناهندگی یا اقامت موقت حدود یکصد اسلام‌گرای افراطی را پذیرفته است. تقاضای پناهندگی صدها تن از افراطیونی که با موج مهاجران وارد آلمان شده‌اند در حال بررسی است.
به گزارش «محبت نیوز» هفته‌نامه اشپیگل در تازه‌ترین شماره خود که روز دوشنبه (۹ آوریل / ۲۰ فروردین) وارد بازار می‌شود گزارش می‌دهد که شمار اسلام‌گرایانی که برای جامعه آلمان خطر جدی به‌شمار می‌روند، افزایش یافته است. بر اساس این گزارش، حدود یک‌چهارم این افراد تقاضای پناهندگی کرده‌اند.
dw به نقل از اشپیگل می‌نویسد که ادارات پلیس آگاهی ایالت‌های آلمان در مجموع ۱۵۶۰ زن و مرد اسلام‌گرا را “خطرزا” یا “بالقوه خطرزا” ارزیابی کرده‌اند.
۳۶۲ تن از این افراد تقاضای پناهندگی کرده‌اند.
دولت آلمان افزایش اسلام‌گرایان افراطی را یکی از پیامدهای ورود پناهجویان جنگی از عراق و سوریه می‌داند.
دولت مرکزی و دولت‌های ایالتی آلمان در تلاش هستند که روند اخراج افراد “خطرآفرین” را سرعت بخشند. پس از عملیات تروریستی دسامبر ۲۰۱۶ در برلین، ۱۳ تن از این افراد در فهرست اخراجی‌ها قرار گرفتند که تاکنون ۱۰ تن از آنان اخراج شده‌اند.
دولت فدرال اعلام کرده است که در حال حاضر ۱۳۰ فرد “خطرزا” و “بالقوه خطرزا” در فهرست اخراجی‌ها هستند زیرا تقاضای پناهندگی آنها رد شده است.
یکصد تن از آنان که با تقاضای پناهندگی‌شان موافقت شده یا به دلایل دیگری اجازه اقامت موقت گرفته‌اند، می‌توانند در آلمان زندگی کنند.
بررسی هر چه سریع‌تر پرونده متقاضیان پناهندگی و اجرای قاطع‌تر اخراج افرادی که تقاضای پناهندگی‌شان رد می‌شود، از رئوس سیاست پناهندگی وزیر کشور آلمان است.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen