Donnerstag, 12. April 2018

محمد عزیزی با تودیع وثیقه آزاد شد

خبرگزاری هرانا – محمدجان عزیزی، زندانی متهم به اقدام علیه امنیت ملی امروز پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ با تودیع وثیقه ۸۰ میلیون تومانی از زندان مرکزی زاهدان آزاد شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران،  محمدجان عزیزی، زندانی متهم به اقدام علیه امنیت ملی که ۷ ماه پیش در روستای گورسر از توابع شهرستان قصرقند بازداشت شده بود، امروز ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ با تودیع وثیقه ۸۰ میلیون تومانی از زندان مرکزی زاهدان آزاد شد.
محمدجان عزیزی (محمد عزیزی)، ۲۱ ساله، زندانی متهم به اقدام علیه امنیت ملی است که حدود هفت ماه پیش در روستای گورسر از توابع شهرستان قصرقند بازداشت شد؛ آقای عزیزی امروز پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۹۷ با تودیع وثیقه ۸۰ میلیون تومانی از زندان مرکزی زاهدان آزاد شد.
آقای عزیزی در زمان دستگیری با وجود غیرمسلح بودن هنگامی که سوار بر موتور بود، از ناحیه دست راست مورد اصابت گلوله مأموران قرار گرفت.
هرانا پیشتر گزارش کرده بود، محمد عزیزی بارها به مسئولان زندان اعلام کرد که نیاز به رسیدگی پزشکی دارد و چندین بار در این باره به آنها نامه نوشت و تقاضای کمک کرد. علیرغم تقاضاهای مکرر محمد عزیزی، مسئولان نسبت به وضعیت وی بی‌اعتنا بودند و از اعزام او به بهداری زندان جلوگیری می‌کردند.
یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفته بود: ”محمد ۲۱ ساله را، یک ماه در بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر زاهدان نگه داشتند.”

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen