Samstag, 7. April 2018

متهم به قتل اهورا ۲ ساله بامداد سه شنبه اعدام می شود

خبرگزاری هرانا – بهروز عزیزی فرد وکیل پدر مقتول گفت که متهم به قتل اهورا دوساله بامداد سه شنبه در زندان لاکان رشت اعدام خواهد شد. گفتنی است که مورخ ۲۲ مهرماه اهورا کودک دو ساله با ناپدری جوان خود در خانه تنها بود که مرد جوان به او تجاوز کرده و سپس سر کودک را به دیوار می کوبد. اهورا با خونریزی از ناحیه دهان و بینی و مقعد به بیمارستانی در رشت برده می شود، ولی شدت آسیب وارده شدید بوده و اهورای دو ساله فوت می کند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از برنا، نامزد مادر مطلقه یک کودک ۲ ساله بعد از تجاوز به این پسر بچه او را در رشت به قتل رساند.
این حادثه تلخ ۲۲ مهرماه سال گذشته در لاکان رشت درحالی لو رفت که همسایه‌ها صدای فریاد و جیغ کودک معصوم را شنیده و به خانه کودک مراجعه کردند و حتی سعی کردند تا در خانه را باز کنند که موفق به این کار نشدند.
در ادامه همسایه‌ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و پس از رسیدن پلیس و شکستن در با بدن خون آلود و عریان اهورای ۲ ساله که روی زمین افتاده و ناپدری شیطان صفت روی مبل نشسته بود. مردم بلافاصله اهورا آزار دیده را به بیمارستان پورسینا رشت منتقل کردند.
مردی که در خانه بوده ابتدا گفت که من پدر او هستم و اهورا در حمام افتاده است و من شوکه شده ام، اما این گفته ها توسط همسایه ها نزد پلیس تکذیب شد و در ادامه مشخص شد او نامزد مادر اهورا است.
قاتل اهورا عصر ۲۳ مهر ماه سال گذشته در اداره آگاهی رشت به آزار و اذیت و قتل  اهورا اعتراف کرد و در ادامه اظهاراتش گفت: “زمانی که اهورا را مورد تجاوز قرار دادم از درد و خونریزی زیاد گریه کرد و مدام  فریاد  می‌زد و من هرچه تلاش کردم او را ساکت کنم نتوانستم، که در آخر  سر کودک ۲ ساله را چند مرتبه به دیوار کوبیدم”.

بر پایه این خبر بهروز عزیزی فرد وکیل پدر مقتول در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا اعلام کرد: “متهم به قتل این کودک دوساله با درخواست پدرو مادر وی در خصوص اجرای اشد مجازات برای متهم، بامداد سه‌شنبه این هفته در زندان اعدام خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیشتر پدر اهورا از اجرای مرحله اول حکم ۱۰۰ ضربه شلاق متهم به قتل فرزندش خبر داده بود. این متهم علاوه بر اعدام به جرم “تجاوز” به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شده بود که اجرا شد و مرحله دوم ۸۰ ضربه شلاق “به دلیل شرب خمر” است که در روزهای آتی اجرا خواهد شد.
پیش‌تر بهروز عزیزی فرد وکیل پدر مقتول اعلام کرد: “ در تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه ۹۶ خبر تایید حکم اعدام متهم به قتل اهورا و ارسال آن به دایره ارجاع به وکلای پرونده اعلام شد و به زودی مجتبی قربانزاده حدودا ۲۸ ساله متهم به قتل اهورا اعدام خواهد شد”.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen